کد خبر 1548132
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
دستگیری

مرد جوان وقتی از سرکار به خانه برگشت وهمسرش با یک لیوان شربت به استقبال او رفت نمی‌دانست چه فرجام شومی در انتظارش است.

به گزارش مشرق، چند روز قبل خبر مرگ مشکوک مردی ۳۹ ساله در خانه‌اش واقع در یکی از خیابان‌های قزوین به پلیس اعلام شد و بلافاصله عوامل انتظامی و نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

در بررسی‌های اولیه همسر این مرد مدعی شد وقتی شوهرش از سرکار به خانه برگشته به دلیل احساس ناراحتی در ناحیه قلب و قفسه‌سینه برای استراحت وارد اتاق‌ خواب شده اما پس از گذشت چندین ساعت و بدتر شدن حالش او با اورژانس تماس گرفته است و عوامل امدادی نیز پس از حضور در محل، مرگ شوهر را تأیید کرده‌اند.

سردار علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین در تشریح این پرونده جنایی گفت: باتوجه به اینکه مأموران متوجه تناقض‌گویی همسر این مرد شده بودند، به‌همین منظور کارگروه ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی مسئول بررسی علت اصلی مرگ او شدند، در تحقیقات انجام‌شده از خانواده و همکاران متوفی مشخص شد وی با همسر خود سابقه اختلافات شدید خانوادگی داشته و در آن روز نیز بدون هیچ‌گونه مشکل خاص یا احساس درد و ناراحتی با سلامت کامل از محل کار به منزل رفته است.

بدین‌ترتیب در ادامه بررسی‌ها سرانجام کارآگاهان بااستفاده از شگردهای پلیسی از دست داشتن همسر این مرد و حضور مردی دیگر در این پرونده پرده برداشته و آنها را دستگیر کردند.

متهم ضمن اعتراف به قتل شوهرش، انگیزه خود از این اقدام را اختلافات خانوادگی بیان کرده و اظهار داشته که یک لیوان شربت حاوی مقدار زیادی دارو به همسر خود داده و پس از اطمینان از فوت وی، با اورژانس تماس گرفته است.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    3 0
    اونایی که میگن طلاق آسان باشه این قتلا رخ نمیده در اشتباه هستن، این زنها میتونن بگن مهرم حلال جونم آزاد و برن دنبال اون مرد غریبه ای که معمولا تو عموم این قتل ها حضور داره اما اون مرد غریبه بخاطر زنه نیست که ادعای عشق و عاشقی و دلسوزی میکنه بخاطر پول و مهر و سهمیه که زنه میخواد بعد طلاق بگیره و شوهره نمیخواد بده! وگرنه خر مغزشو گاز نگرفته بیاد دنبال زنی که داره خیانت میکنه به یکی دیگه! و روزی هم قراره به این خیانت کنه چون خائن ذاتش خائنه و آدم سالم تحت هیچ شرایطی خیانت نمیکنه نه بخاطر طرف مقابلش بلکه بخاطر حفظ شان و منزلت و ایمان و پاکی خودش. درواقع مرد غریبه در غالب اوقات با نقش عاشق شیفته بازی کردن برای پول دندون تیز کرده و اگه دستش به پول برسه مطمئنا زن خیانتکار قاتل رو به عنوان یک تهدید و خطر برای خودش هم میدونه و سعی میکنه یه جوری پوله رو بکنه و در بره بعدش. البته همیشه همه چیز لو میره و اعدام.
  • ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    2 0
    قابل توجه آقایان اگر همسرتان مدام از شما ایراد می گیرد و سر هیچی دعوا راه می اندازد بی جهت لج نکنید شما حریف مکر زنان نمی شوید بهتر است با خوبی و خوشی از هم جدا شوید.
  • ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 0
    مهریه در اسلام دست پای زوجه رابسته این چه قانونی است که زوج بخاطر مهریه مجبو ر است زندگی تلخ را ادامه بدهد و در نهایت منجرب به قتل شود
    • بهلول ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
      0 0
      یا سخن دانسته گوی یا که خموش!
  • ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 0
    زن هرزگی آزادی، خیانت جنایت رذالت
  • ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    0 0
    خدایا از شرومکر زنان بخودت پناه میبریم!!!
  • ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    0 0
    قتل بعلت اختلافات خانوادگی یا وجود یک مرد دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس