ظهور انقلاب اسلامی منشا تحولات عظیمی در جهان شد

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ظهور انقلاب اسلامی، منشا تحولات عظیمی در جهان شد که برکات زیادی را برای ملت بدنبال داشته است.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، سردار رمضان شریف عصر یکشنبه در دیدار با خانواده «شهید یوسف دقت» از شهدای رسانه هرمزگان اظهار کرد: اعتلای ارزش‌های اسلامی و پاسداری از میراث انقلاب بارزترین آرمان‌های رزمندگان اسلام، شهدا و به‌ویژه شهید یوسف دقت بوده است.

وی بیان کرد: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، گروهک‌های تروریستی اشرف دهقان، منافقان، چریک‌ها، کومله و دمکرات در کشور و به‌ویژه استان هرمزگان رخنه کرده بودند که در همان دوران «شهید یوسف دقت» لباس سبز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را پوشید و بی‌وقفه بسته‌های فرهنگی را در کرمان و بندرعباس توزیع می‌کرد و این شهید بزرگوار در راستای تبلیغ سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین از هیچ امری دریغ نکرد.

معاون روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: در داخل کشور چندین نفر از پاسداران هرمزگانی به دست این گروهک‌های تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل شدند و چه بهتر که این مقاطع پرتلاطم تاریخی را برای جوانانمان یادآوری کنیم.

سردار شریف، امنیت، قدرت و جایگاه امروز انقلاب را مرهون خون پاک شهدا دانست و تصریح کرد: شهدا برای تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب جانشان را فدا کردند که باید یادو نام آن‌ها را گرامی بداریم و از خداوند متعال بخواهیم که در محضر شهدا شرمنده نشویم.

وی یادآورشد: هیچوقت چهره معصوم و باتقوای شهید یوسف دقت را از یاد نخواهم برد و امید می‌رود جوانان هرمزگانی نیز باید با شخصیت والای این شهید آشنا شوند.

این مسوول سپاهی گفت: «شهید یوسف دقت» به عنوان نخستین مسئول روابط عمومی تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان هرمزگان بود که به دست گروه تروریستی اشرف دهقان در بندرعباس، سال ۱۳۶۰ به درجه رفیع شهادت نائل شد و هم‌اکنون در جمع خانواده این شهید بزرگوار قرار داریم.

«شهید یوسف دقت»، روز دوم بهار سال ۱۳۴۱ در بندرعباس متولد شد، در ۱۴ سالگی به عضویت گروه‌های انقلابی درآمد و فعالیت سیاسی خود را آغاز کرد.

شهید دقت به عنوان خبرنگار در روزنامه جمهوری اسلامی مشغول به کار شد و در تیرماه سال ۱۳۵۸ به عضویت سپاه پاسداران درآمد و به عنوان مسئول روابط عمومی سپاه، در شورای فرماندهی به خدمات ارزنده و خالصانه‌اش ادامه داد؛ سرانجام در صبحگاه ۲۲ مردادماه سال ۱۳۶۰ به هنگام نجات یک هموطن، در حمله تروریستی منافقین در سن ۱۹ سالگی با زبان روزه به شهادت رسید.

آن روز که شهید دقت به دست منافقان کوردل ترور شد و به شهادت رسید، روز سختی برای خانواده این شهید و حتی مردم این شهر بود به‌طوری‌که سه روز عزای عمومی در شهر بندرعباس اعلام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 1
     درود بر رزمندگان اسلام سلام و لبیک بر امام قائم ع و ص  سلام بر شهيدان  مرگ بر آمريكا   مرگ بر انگليس   مرگ بر منافقين و كفار   مرگ بر اسرائيل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس