کد خبر 1547566
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
واکنش رنگرز به محرومیت گرایی: تلاش ما این بود او با مدال المپیک خداحافظی کند

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان حکم اتحادیه جهانی در مورد محمدعلی گرایی را سختگیرانه اعلام کرد.

به گزارش مشرق، حسن رنگرز در خصوص محرومیت یک ساله محمدعلی گرایی به دلیل پرتاب بطری در زمان مسابقات جهانی و رقابت برادرش محمدرضا اظهارداشت: حکم از نظر من سخت‌گیرانه بوده است. فدراسیون کشتی همه تلاش خود را معطوف کرد تا بتواند تخفیفی در حکم ایجاد کند با وجود اینکه قابل پیش بینی بود اما متاسفانه به هر دلیلی میسر نشد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با ابراز تاسف از اتفاق رخ داده، تصریح کرد: متاسفم از این اتفاق و شرایط سخت علی گرایی برای من قابل درک است. تلاش کادر و علی این بود سال ۲۰۲۳ او بهترین نتیجه را بگیرد. محمدعلی ۲ رقابت در مسابقات رنکینگ‌دار داشت که نتایج خوبی گرفت و ما امیدوار بودیم در ۲ سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ به طور ویژه با مدال المپیک ورزش قهرمانی را به پایان ببرد. امیدوارم بتوانیم از تجربه و توانمندی او استفاده کنیم.

رنگرز در پاسخ به این سوال که آیا رفتار محمدعلی بچگانه نبود و این حرکت او تاوان سنگینی داشت، گفت: در گذشته نگرانی‌ها و دغدغه رفتار برادرانه محمدعلی را نسبت به محمدرضا دیده بودیم‌. احساس تعصب باعث شد تا او این کار را انجام دهد و هزینه رفتار او گران تمام شد. اتحادیه جهانی سختگیرانه رفتار کرده باید ببینیم آیا امکان دارد اعتراضی داشته باشیم که فکر می‌کنم این امکان باشد. امور حقوقی و بین‌الملل فدراسیون این موضوع را پیگیری خواهند کرد.

وی درباره اینکه در این اردو از محمدعلی گرایی دعوت نشده بود و تکلیف وزن ۷۷ کیلوگرم چگونه مشخص می‌شود، خاطرنشان کرد: چرخه انتخابی تکلیف فرد منتخب را مشخص می‌کند. تا انتهای هفته جمع‌بندی نهایی را در مورد چرخه انجام می‌دهیم. باید اول آن را به فدراسیون بدهیم و بعد از تائید اعلام خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    1 0
    اب از چشمه صنوبر که انرژی میده بود و علی انداخت مربی بگیره رضا بخوره نفسش بیاد ولی افتاد وسط تشک از قصد نبود.»

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس