اندرسون: باخت 4 بر صفر مقابل ایران موردی ندارد

سرمربی تیم ملی هنگ کنگ گفت: قبل از بازی می‌دانستیم ایران تیم قوی است و بازیکنان با کیفیت و خوبی هم دارد.

به گزارش مشرق، اندرسون بعد از شکست ۴ بر صفر مقابل تیم ملی کشورمان در نشست خبری گفت: تبریک می گویم به ایران بابت برد، قبل از بازی می‌دانستیم ایران تیم قوی است و بازیکنان با کیفیت و خوبی هم دارد. دیدید که نمایش خوبی هم ارایه کرد.

*باخت ۴ بر صفر برای من اوکی است

وی افزود: هدف اول ما در این بازی گل نخوردن بود. موقعیت گل زیادی هم نتوانستیم خلق کنیم. در ابتدای بازی ۲ گل خوردیم که نباید می‌خوردیم و بیهوده این گل را خوردیم. اما رفته رفته بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم و نمایش تیمی بهتری داشتیم. در نیمه دوم هم ایران ۲-۳ موقعیت گلزنی روی دروازه ما ایجاد کرد و در انتهای بازی ۲ گل دیگر خوردیم که نباید می‌خوردیم و برای من باخت ۴ بر صفر مقابل ایران اوکی است و موردی ندارد.

*فاصله میان ایران و هنگ کنگ اجازه نداد فوتبال هجومی بازی کنیم

سرمربی هنگ‌کنگ در مورد اینکه تصور می‌شد شما بازی دفاعی را ارائه کنید اما این اتفاق نیفتاد و چه در ذهن داشتید که این شیوه بازی را ارائه کردید، عنوان کرد: من دو سال است که به هنگ‌کنگ آمده‌ام قبل از اینکه من به اینجا بیایم هنگ‌کنگ بازی دفاعی‌تری از خود به نمایش می‌گذاشت. من سعی کردیم این رویه را تغییر بدهم و یک رویه فوتبال هجومی و با پرس از بالا را ارائه کنیم و سعی کنیم با این روند به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنیم ولی فاصله‌ای که بین تیم ایران و هنگ‌کنگ وجود دارد اجازه نمی‌داد که بتوانیم از فوتبال هجومی استفاده کنیم و نشد که این در فوتبال ما در این بازی موفقیت‌آمیز باشد.

*۵ الی ۶ بازیکن اصلی ما در بازی نبودند

اندرسون افزود: ما در این بازی همه بازیکنان اصلی‌مان را هم در اختیار نداشتیم. نمی‌خواهم بگویم ما بازیکنان سطح بالای زیادی داریم اما ۵-۶ بازیکن ما به دلیل مصدومیت یا مشکلات دیگر نتوانستند در این بازی حضور پیدا کنند. ما باید از این بازی درس بگیریم ضمن اینکه دو بازی دیگر با تیم ایران داریم. یکی در جام ملت‌های آسیا و یکی هم سال آینده بازی برگشت همین مسابقات. باید بتوانیم از این بازی برای بازی‌های آینده درس بگیریم.

*ایران جزو نامزدهای اصلی قهرمانی در آسیا است

وی در مورد اینکه چقدر تیم ملی ایران را شانس موفقیت و قهرمانی در جام ملت‌ها می‌داند، گفت: برای من ایران جزو نامزدهای اصلی هست، ایران، کره و ژاپن سه تیمی هستند که شانس بالایی برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا دارند و بعد از آنها به تیم عربستان و استرالیا می‌توان اشاره کرد.

*ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد

سرمربی هنگ‌کنگ در مورد اینکه بهترین بازیکن ایران چه کسی بود و چقدر برای تیم هنگ‌کنگ شانس صعود قائل هستید، عنوان کرد: ایران بازیکنان خوب زیادی دارد که در تیم‌های مختلف دنیا بازی می‌کنند. مثل رم و پورتو، نمی‌توان از بین‌شان بهترین بازیکن را انتخاب کرد. ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد به خصوص در خط حمله که این می‌تواند به تیم ملی در جام ملت‌های آسیا خیلی کمک کند. در مورد صعود از این گروه هم اگر بخواهم واقع‌بینانه صحبت کنم باید بگویم مقابل ایران و ازبکستان ما شانسی برای صعود نداریم ولی باید بتوانیم از بازی‌های خانگی‌مان حداقل امتیاز را کسب کنیم اما اگر بتوانیم ترکمنستان را در رفت و برگشت شکست بدهیم برای خودمان می‌توانیم شانسی قائل شویم ولی فاصله ما مقابل ایران و ازبکستان زیاد است و مقابل آنها شانسی نداریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسن ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    1 1
    درود به این خواهر عزیز که با ایمان قوی اش سر مشقی است برای هر کسی که دل در گرو الله و اهل بیت پیامبر دارند.
    • ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
      0 0
      ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس