کد خبر 1546903
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
ساعی: بدشانس بودیم اما از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم؛ جام‌جهانی جذاب و سخت بود

مربی تیم ملی تکواندو بانوان ایران، گفت: جام‌جهانی بسیار جذاب و سخت بود و از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم.

به گزارش مشرق، مهروز ساعی در پایان جام‌جهانی تکواندو اظهار داشت: در رقابت‌های تیمی بانوان بدشانس بودیم. مبارزات جذاب و سختی بود و باید بگویم در بخش تیمی، فشار و استرس زیادی وجود دارد.

وی افزود: تجربه تیم ما در اینگونه مسابقات کم بود و پیش از این فقط پیکارهای تیمی دانشجویان را تجربه کرده بودیم. این رقابت‌ها متفاوت از سایر رویدادها برگزار شد.

مربی تیم ملی بانوان ایران، بیان کرد: نخستین بازی ما با چین برگزار شد که واقعا فینال زودرس بود. در راند نخست اخطاری که داور به بازیکن ما داد کار را از دستمان خارج کرد اما در راند دوم همان اخطار باید به نماینده چین داده می‌شد که داور این کار را انجام نداد.

ساعی ادامه داد: با تمامی تفاسیر از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم. اگر در دور نخست با چین روبه‌رو نمی‌شدیم توان تیم ما رسیدن به فینال بود. آن طرف جدول واقعا شرایط برای رسیدن به فینال، ایده‌آل‌تر بود.

وی در خصوص مسابقات میکس که با کسب مدال برنز برای تیم ایران همراه شد، توضیح داد: در بخش میکس، تیم چین برنامه‌هایش را در بخش بانوان پایه‌گذاری کرده و نفر سنگین وزن خود که بازیکن مطرحی است را در این بخش استفاده کرد. او یک ست به زمین آمد اما ملیکا میرحسینی به حدی برابر او خوب بود که دیگر این بازیکن را به میدان نفرستادند.

ساعی تصریح کرد: در نیمه‌نهایی برابر برزیل هم رقابت نزدیک بود و انصافا نفرات تیم مردان بهتر بودند اما متاسفانه امتیازات ضربات صورت میرهاشم حسینی و امیرمحمد بخشی داده نشد. در رده‌بندی نیز مقابل ساحل عاج عملکرد خوبی داشتیم و به مدال برنز رسیدیم. در کُل مسابقات بسیار خوبی بود و از تیمم راضی هستم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس