به گزارش مشرق،ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در توئیتی با هشتگ فلسطین و طوفات الأقصی ضمن محکوم کردن حمله به بیمارستان شفا نوشت:

ارتش رژیم صهیونیستی در نتیجه شکست ۷ اکتبر، چنان ضربه‌ای را متحمل شده که سعی دارد با روایت‌سازی‌های دروغین برای خود دستاورد بیافریند.

ادعاهای ساختگی و صحنه‌سازی‌های دروغین از فعالیت مراکز مقاومت در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، تنها یک پوشش و بهانه برای تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار کودکان و زنان بی‌پناه است.

حمله وحشیانه صبح امروز نظامیان صهیونیست به بیمارستان شفا، مصداق عینی جنایت جنگی است و باید مورد پیگرد کیفری بین‌المللی قرار گیرد.

کنعانی : حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به بیمارستان شفا، مصداق عینی جنایت جنگی است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 0
    چرا وزیر خودش نمیگه؟چرا وزیر خارجه به مصر اعتراض نمیکنه که چرا گذرگاه رفح رو باز نمیکنی و یا اجازه عبور کامیون کمتری رو میدی؟
  • ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    آقا! عالم و ادم چهره خبیث صهیونها را شناخته اند. تکرار مکررات لازم نیست. چاره بیندیشید غیراز شرکت در کنفرانس ریاض! گرفتاری برجام لعنتی کم بود که دستآورد! خجالت آور رابطه با آل منحوس سعود نیز به آن اضافه شد. در هیچ دوره ای مثل دوره استیلای مثلا انقلابیها این جمهوری اسلامی فشل و تحقیر شده نبود. حتی دوره سیاه شیخ بی تقوای متلک پران.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس