به گزارش مشرق، مریم اشرفی گودرزی، فعال رسانه در حساب ایتای خود نوشت:

برای کنترل و تغییر اذهان مردم جهان، با ویدئوهایی از سربازان زن اسرائیلی که در حال رقص و آواز و کرشمه ریختن هستند، تلاش می کنند آنها را زنانی دوست داشتنی و پرجاذبه نشان دهند که از شدت واکنشهای نفرت انگیز در برابر جنایتهایشان بکاهند و در موقع لازم بتوانند مظلوم نمایی نموده، احساسات،عواطف و حس همدردی دیگران را به سوی آنها سیر دهند.

حال آنکه این موجودات انسان نما، فقط لایه دروغینی از زنانگی آنهم در جنبه های هرزگی و ابتذال بر ظاهر خود افکنده اند اما حقیقت غیر از اینست.

این اسلحه ها که در همه حال حتی بر دوش زنان ظاهرا شهروند اسرائیلی سنگینی می کند نشان از آنست که در این پادگان مخوف، تنها چیزی که جریان ندارد زندگی عادی و شهروندان سربزیری است که توقع می رود به روال معمول و روزمره خود بپردازند.

در فلسطین اشغالی صهیونیستها همواره در آرایش نظامی به سر میبرند، چون هر آن ممکن است با طغیان و خروش مردمی مواجه شوند که می خواهند آن غاصبان را از سرزمین و خانه شان بیرون نموده، حق خود را باز پس بگیرند و حماسه ای همچون طوفان الأقصی را رقم بزنند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    2 0
    ها فکر کردین فقط خودتون بلدین از دروغ های تبلیغاتی بهره ببرین اگه فکرمیکنین منم دروغ میگم رفراندم بذارین ببینی حق با کیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس