ادای احترام سازمان ملل به کارکنان جان‌باخته‌ خود در غزه

پرچم های سازمان ملل به احترام کارکنان جان باخته این سازمان در نوارغزه در حملات رژیم صهیونیستی، به حالت نیمه افراشته درآمد.

به گزارش مشرق، پرچم های سازمان ملل روز دوشنبه در مقرهای سازمان ملل متحد در سراسر آسیا و آفریقا به حالت نیمه افراشته درآمد و کارکنان این سازمان به یاد همکاران خود که در جریان درگیری‌های رژیم صهیونیستی و حماس در غزه جان باختند، یک دقیقه سکوت کردند.

به گزارش پایگاه خبری«بارونز»، پرچم آبی و سفید سازمان ملل در ساعت ۹.۳۰ صبح به وقت محلی در دفاتر بانکوک، توکیو و پکن یک روز پس از گزارش سازمان جهانی مبنی بر افزایش قابل توجه شمار شهدا و مجروحان غزه در حملات رژیم صهیونیستی به بیمارستان های غزه به حالت نیمه برافراشته درآمد.

در کاتماندو و کابل نیز مراسم مشابه این مراسم برگزار شد و در افغانستان «رزا اوتونبایوا» نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل متحد برای افغانستان به همراه حدود ۲۵۰ نفر دیگر جهت ادای احترام به کارکنان جان باخته سازمان ملل یک دقیقه سکوت کردند.

این اقدام در حالی صورت می گیرد که پیشتر نیز «آنروا» آژانس حمایت از فلسطینیان سازمان ملل در روزجمعه اعلام کرد که از زمان آغاز جنگ بیش از ۱۰۰ کارمند این آژانس در نوار غزه کشته شده‌اند.

رژِم صهیونیستی از زمان آغاز عملیات غافلگیرانه حماس در اراضی اشغالی جنوبی در تاریخ ۷ اکتبر، اهدافی را در سراسر نوار غزه بمباران کرده است و به هیچ عنوان حاضر به برقراری آتش‌بس در غزه نمی‌شود.

به گفته مقامات وزارت بهداشت فلسطین در غزه، تاکنون بیش از ۱۱ هزار نفر از مردم غزه که بسیاری از آنها هم کودک بودند، در جریان حملات تلافی‌جویانه رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • غنی سازی اورانیوم خالص ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    0 0
    سازمان ملل آمریکایی فقط به تاسف و احترام بسنده می کند ...این سازمان به طور غیر قابل قبول یکجانبه گرایی را برای رژیمی منهوس به پشتوانه آمریکایی تروریسم به کشتار می خواهند حقوق بشر را به دنیا نشان دهند
  • حقگو ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    0 0
    اگر این افراد انگلیسی و امریکایی و فرانسوی بودند و حزب الله ، حماس یا ایران انها را کشته بود هم همین کار را میکردند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس