کد خبر 1545550
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
سلبریتی‌ها چه دستمزدی از ضدانقلاب گرفتند؟+عکس

بعضی از سلبریتی‌هایی که در برهه‌های حساس به بلندگوی ضدانقلاب بدل شدند حالا توسط جماعت برانداز مورد هتاکی قرار گرفتند.

به گزارش مشرق، ضدانقلاب به خصوص در بزنگاه‌های سیاسی اجتماعی از جمله بروز آشوب و ناآرامی‌های خیابانی از برخی سلبریتی‌های فریب خورده به مثابه بلندگوی خود استفاده کرده است.

کار این سلبریتی‌ها ضریب دادن به ادعاهای واهی و کذب معاندین بوده است. سلبریتی‌هایی که با استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور توانستند خودی نشان دهند و با قرار گرفتن فضای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای کشور در اختیار این افراد نام و نشانی برای خود دست و پا کنند، بعد از مدتی بدون توجه به تاثیرگذاری این امکانات در رشد آن‌ها رویه‌ای ضدفرهنگی وضدایرانی از خود نشان دادند و دست در دست معاندین گذاشتند.

اشکان خطیبی بازیگر ایرانی که اخیرا فیلمی از وی منتشر شده که وضعیت خوبی در خارج از کشور ندارد، برآیند قابل تاملی از همین افراد است که به اردوگاه ضدانقلاب رفته‌اند و به همه امکانات و ظرفیت‌هایی که برای آنان مهیا بوده، پشت پا زده‌اند. درحالی که اظهار نظرهای ضدانقلاب به خوبی نشان می‌دهد که این افراد با همه اقداماتی که برای آنان کرده‌اند هیچگاه مورد پذیرش این جماعت قرار نگرفته‌اند.

سلبریتی‌ها چه دستمزدی از ضدانقلاب گرفتند؟+عکس


اما این پایان کار آنان نبود، بلکه این افراد اگرچه علیه کشور خود اقدامتی انجام دادند اما نه تنها ارج و قربی از سوی ضدانقلاب پیدا نکردند بلکه معاندین نیز با توهین و افترا و هتاکی مزد زحمات آنان در پشت کردن به میهن و مردم‌شان را دادند.

سلبریتی‌ها چه دستمزدی از ضدانقلاب گرفتند؟+عکس


زر امیر ابراهیمی که با انتشار یک فیلم خصوصی از کشور خارج شد و بعدها با بازی در یک فیلم موهن علیه اعتقادات ملت ایران دوباره مطرح شد، اخیرا با عوامل رژیم صهیونیستی پروژه دیگری را علیه کشورمان به انجام رسانده است. وی که با یک کارگردان صهیونیستی در جشنواره ونیز حضور یافته بود مورد تمسخر ضدانقلاب قرار گرفته و به او اتهام اعتیاد زده شد.

سلبریتی‌ها چه دستمزدی از ضدانقلاب گرفتند؟+عکس


جالب است که در همین جشنواره اشکان خطیبی هم در کنار این عنصر ضدانقلاب حضور یافته که با وجود اقدام ضدایرانی آنان بازهم عوامل ضدانقلاب این افراد را مورد تمسخر قرار داده و نسبت به آنان الفاظ رکیکی به کار برده‌اند و درواقع دستمزد وطن فروشی این دو را به آنان می‌دهند.

سلبریتی‌ها چه دستمزدی از ضدانقلاب گرفتند؟+عکس

اما واکنش‌های منفی به اقدامات سلبریتی‌های وطن فروش به این موارد منحصر نمی‌شود. درواقع بسیاری از این سلبریتی‌هایی که در کشورمان دارای جایگاهی بودند و به قول معروف برو و بیایی داشتند، حالا به چوب دو سر طلا تبدیل شده‌اند.

مهناز افشار بازیگران سینما که با توئیت‌های خاص خود به ضدانقلاب خدمت می‌کرد از جمله همین سلبریتی‌های فریب خورده است که سال گذشته در اثنای اغتشاشات به میان گروهی از ضدانقلابیون برای اعتراض علیه کشورمان رفت اما با اهانت‌های مکرر از بین آنان بیرون رانده شد. در این حادثه «محسن نامجو» خواننده مبتذل خوان نیز حضور داشت که با وی نیز مانند مهناز افشار رفتار شد.

سلبریتی‌ها چه دستمزدی از ضدانقلاب گرفتند؟+عکس


فرد دیگری که در کشورمان ظرفیت‌های مختلفی خصوصا در برنامه‌های سرگرمی محور برای وی مهیا شد، «زینب موسوی» بود. وی که با تهیه ویدئوهای سخیف به مسئولان کشور توهین می‌کرد بعد از مدتی با وجود عفو به خارج از کشور رفت اما با برخورد شدید و هتاکی‌های ضدانقلاب نسبت به خود مواجه شد تا جایی که در یک ویدئو با گریه نسبت به رفتارهای عوامل معاند گلایه کرد.

سلبریتی‌ها چه دستمزدی از ضدانقلاب گرفتند؟+عکس


از جمله دیگر سلبریتی‌های وامانده در خارج از کشور می توان به «حمید فرخ نژاد» اشاره کرد. وی که با توهین های مکرر به مقامات بلندپایه کشورمان و بعد از اخذ دستمزدهای بالا در فیلم ها و سریال ها به خارج از کشور رفت؛ در شبکه های معاند حضور یافت و مصاحبه کرد. اما ضدانقلاب با افشاگری علیه وی بیان کردند که فرخ نژاد برای حضور در شبکه معاند ایران اینترنشنال پول گرفته و او را مزدور و پول پرست نامیدند.

شهرام همایون، مجری ضدانقلاب درباره وی مطرح کرد: «این جهل سیاسی تا کجا؟ همه این‌ها به پول برمی‌گردد؛ به این می‌گویند مزدوری؛ مزد می‌گیرد و کار انجام می‌دهد. اصلاً به آرمان و وطن و این‌ها کاری ندارد. این قصه مزدوری است... بله آقای فرخ‌نژاد می‌دانم، هر مصاحبه‌ای ۱۵۰ پوند بألاخره یک رقمی است در ماه...»

سلبریتی‌ها چه دستمزدی از ضدانقلاب گرفتند؟+عکس


کیوان عباسی، مدیر شبکه تلویزیونی من‌وتو هم در توئیتی نوشت: «یک سلبریتی معروف اول گفت با هیچ رسانه ایرانی مصاحبه نمی‌کنه بعد از کجا سر درآورد!»

سلبریتی‌ها چه دستمزدی از ضدانقلاب گرفتند؟+عکس


گلشیفته فراهانی نیز از جمله سلبریتی‌هایی است که در بحبوحه حوادث سال گذشته مورد اعتراض ضدانقلاب قرار گرفت. وی که پیشتر یک پرچم از تجزیه طلبان را منتشر کرد، با الفاظ توهین آمیزی از نشان شیر و خورشید حرف زد و همین باعث شد تا سلطنت طلبان وی را مورد حمله قرار دهند.

سلبریتی‌ها چه دستمزدی از ضدانقلاب گرفتند؟+عکس


در همین رابطه، «شهرام همایون»، اپوزیسیون فعال خارج نشین در واکنش به اظهارات گلشیفته فراهانی گفت: «خانم گلشیفته فراهانی، کجا تربیت شدید؟ کی به شما چنین اجازه‌ای داده که با این لحن و با این شیوه به تاریخ مملکت خودتون بتازی؟ عمه من هم اگه می‌رفت لخت میشد حتما جماعتی از او حمایت می کردند!»

نکته طنز ماجرای حمله ضدانقلاب به این بازیگر فراری این بود که دعوا بر سر تعیین پرچم ایران بین این دو به راه افتاده بود، درحالی که فکر می‌کردند توانسته‌اند به اهداف براندازانه خود دست یابند!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 35
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    4 15
    خدا رو چه دیدین. شاید همین کارها باعث بشه این سلبریتی‌ها عاقبت به خیر بشن چون دشمن جمهوری اسلامی رو از نزدیک دیدند.
    • ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
      1 0
      انسان واقعا دلش برای پناه اندگان فراری میسوزه فک میکنند مثلا این عجب وزقهای درپیتی منظور این عجق وجق های سه نیملیتری یا اون متوهم سر ماری سرکاری ربع پالانی که باید مار درمانی بشه وقتی بیان سرکار به این فراریها کمک میکنند.نه خیر اینها باند خودشان را دارند و با چراغ که نه با نورافکن لیزری میخوان بیان دزدی و غارت کشور
  • ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    24 11
    این سلبریتی های احمق را مردم بزرگشان کرده بودند هی صدا و سیما اینها را میآورد مصاحبه میکرد فکر کردند آدمی هستند
  • ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    5 8
    اصل اعتراض واقعیته
    • ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
      1 0
      نه بابا!!!! اعتراضی که سردمدارش رسانه های خودفروش و عمله دشمن هستند و اعتراض کنندگانش مسخ شده های عمله تر از رسانه ها. آنهایی که رفتند دیدند توهم رفاه و آزادی و دموگراسی دروغین غرب را ولی تو باز حرف ابله گونه خود را تَکرار کن چون خودت را به خواب زدی و بیدار شدنت با لگد دشمنانت تو رختخواب گرم و نرمت خواهد بود
  • ... ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    14 3
    این مبارزه ای که اینا میکنن و خودشونو مبارز ملت نشون میدن تن چگوارا گاندی نلسون ماندلا دکتر چمران که امریکارو ول کرد اومد ایران رو تو قبر میلرزونه یعنی حاظر نیستن برا اهدافشونم بدون پول کار کنن تف بر شرف نداشتتون
  • ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    16 10
    غم زندگی آزادی
    • ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
      9 13
      این ها نمک خورهای نمکدان شکن هستن
    • تک سوتر ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
      13 3
      ای کاش می گفتید سلبریتی ها چه دست مزدی از انقلاب گرفتند!!
    • ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
      9 10
      یکیشون توی ایران فیلم مستهجن از خودش میگیره و بعد به راحتی از کشور خارج میشه یکی دیگه هم توی خارج واسه پول فیلم آنچنانی از خودش میگیره.
  • ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    6 3
    بهمن 88 سازمانهای نظرسنجی امریکا صحت نتیجه انتخابات 88 را تایید کردند کسی خبردار نشد اینم نتیجش
  • 34403 ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    32 11
    این کفتارها اخر همدیگه رو لت وپار میکنند.چونکه برای اینکه مزد بیشتر بگیری باید از دیگری سسبقت بگیری
    • ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
      6 6
      تا ابد خاک بر سر شدن
  • ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    26 3
    خاک برسرشون تا ابد، کاش بفهمند که شک ندارم نمیفهمند خودشون رو چطور به کثافت کشیدند🤮🤮🤮🤮🤮😈😈😈😈😈😈
  • حمید ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    14 8
    قسم شهید سلیمانی که گفت "والله هرکس تیری به سمت این مملکت انداخت، آواره شد " را به عینه می بینیم .
    • مهدی ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
      0 0
      درود بر شهید بزرگوار ما عددی نیستیم در برابر این چراغ های هدایت واقعا راست گفته کم کم گندش دراومد نمونه داریم از این سلبریتی های سگ نجس اشکان خطیبی که میخواد خودکشی کنه کاوه اهنگر بدبخت شده مهناز افشار که رفته بایک شرکت بهایی ریخته روهم بزودی علی کریمی و فرخ نژاد و ارجمند و ویشکا اسایش و و بقیه دوستان هم نوبتشون میشه به قول سردار قهرمان و شهید ایران هرکس سنگی به این انقلاب انداخت آواره شد
  • بختیاری ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    14 12
    قبل از هر چیز درد و بلای تمام ایرانیان از انسان گرفته تا همه موجودات زمینی هوایی دریایی و زیر زمینی ((( علی الخصوص چهارپایان زحمتکشی که در گرمای جنوب بار جابه جا میکنند و مردتر و با شرف تر از فرخ نژاد هستند))) توی سر فرخ نژاد و پسرش
  • ح ر ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    6 10
    الان هم در داخل مملکت از این آشغال ها از دکتر و مهندس گرفته برو به پایین کم نداریم .
  • امید ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    8 9
    این موجودات هیچ ارزشی ندارند. وقت خودتان را تلف نکنید
  • ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    8 9
    وقتی بزرگ دلقک های این بچه داقک ها مریم رجوی و گاو پالونی معاومه که اخرشون چی می شه
  • مصطفی ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    12 12
    همه این ها مفت خورایی هستند که می خواهند بوسیله پست اجتماعی که بصورت کاذب در جامعه کسب نموده اند و اولین و آخرین هد ف شان هم همین است را وسیله ای برای ارتزاق خود و اهل وعیال شان تدارک تهیه کنندو یک شبه ره صد ساله را طی نمایند . اصلا و ابدا .ولی بعد متوجه می شوند که نابرده رنج گنج میسر نمی شود
  • علی مشهدی ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    9 12
    آوارگان خاک بر سر شده بیچاره غریب ...
  • مصطفی ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    10 11
    اتفاقا حاج قاسم گفته بود ندیدم کسی به جمهوری اسلامی ایران پشت کنه و روز خوش ببینه.
  • ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    10 12
    یه مشت بی بته بی غیرت تروریست
  • ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    8 8
    گاو پالونی پری بلنده هاشو بسیج کرده
  • ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    6 11
    جان گرگان و سگان از هم جداست،متحد جان های شیران خداست
  • فرهاد ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    5 11
    چوب خدا صدا نداره---اگه بخوره دوا درمان نداره.....بردگان پول شهوت ..بایک فنجان قوه و یه نخ سیگار شدن روشن فکر
  • مرد خدا ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    10 13
    این سلبریتی های که اینقدر ازشون حرف می زنیم همان موقع هم تو صدا و سیما عددی نبودن
  • ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    11 9
    کوکائین اگه آدم بود دقیقا درست نوشته
  • ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    2 0
    سلبریتی غرب رو میپرسته و تصور کردن به محض ورود براشون فرش قرمز میندازن و بهشون برنامه تلویزیونی میدن و میشن سلبریتی با مخاطبان میلیونی🤑🤑 اما وقتی رسیدن به غرب دیدن نه تنها از فرش قرمز خبری نیست بلکه کسی پشکل ‌هم بارشون نمیکنه.😪😥😏
  • حامد ۰۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    0 0
    منم به آقای فرخ نژاد می‌گم یه الاغ بابابزرگ داره که یه دونه از پشماش رو با کل وجود خودت و بچه‌ات عوض نمی‌کنم.
  • ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    1 0
    خود شیفته های خائن ..... و احمق
  • ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    0 3
    زن زندگی آزادی
  • اصغر ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    0 0
    سرندی در پیتی های بیسواد و بی مایه و بی ارزش و احمق و منگول به درد ابله ها می خورند . این کشور اینهمه آدم محترم و موضوع مهم داره می رید سراغ آشغال ها
  • ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    0 0
    بعد از چند سال یک کار مفید از صدا و سیما دیدیم که این سلبریتی ها با آن برنامه مزخرف دورهمی با لوس بازیهای مهران مدیری جمع شد رفت الهی شکر الهی سکر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس