جام جهانی زیر 17 سال| غرش سه شیرهای نوجوان برای ایران و برزیل با ثبت اولین پیروزی آسیایی‌ها

نتیجه ۲ دیدار از گروه C و D جام جهانی فوتبال زیر ۱۷ سال مشخص شد.

به گزارش مشرق، در ادامه دیدارهای دور اول جام جهانی زیر ۱۷ سال به میزبانی اندونزی، از ساعت ۱۲:۳۰ دو بازی در گروه‌های C و D برگزار شد.

در گروه C انگلیس در ورزشگاه بین‌المللی جاکارتا مقابل نیوکالدونیا نایب قهرمان اقیانوسیه قرار گرفت و در یک بازی کاملا برتر در شرایطی که تیم حریف از دقیقه ۴۶ با اخراج نولهان آلباته ۱۰ نفره به کار ادامه می‌داد، با نتیجه پرگل ۱۰ بر صفر به برتری رسید.

ریس الکساندر راسل(۱۶- پنالتی) جاستین اوبوآوود(۳۰ و ۵۷) تیلور دیبلینگ(۳۵) جاش آچمپانگ(۴+۴۵) ساموئل آمو(۵۰) اسان انوانری(۷۸) وادریا هانیه(۷۹- گل به خودی) هریسون موری کمپبل(۸۵) و فینلی مک آلیستر(۱+۹۰) برای شاگردان گری رایان گلزنی کردند تا این تیم پیش از بازی ایران و برزیل به صدر جدول برسد.

در گروه D نیز ژاپن، قهرمان آسیا مقابل لهستان به میزبانی ورزشگاه جالاک هاروپات باندونگ به زمین رفت. در شرایطی که بارش شدید باران دقایقی این بازی را متوقف کرده بود پس از بازگشت بازیکنان ۲ تیم به زمین، سامورایی‌ها با گل رنتو تاکائوکا در دقیقه ۷۷ به برتری یک بر صفر رسیدند تا اولین پیروزی نمایندگان قاره کهن در این دوره از جام جهانی رقم بخورد.

خط و نشان انگلیس برای ایران و برزیل

در دیگر بازی این گروه از ساعت ۱۵:۳۰ آرژانتین و سنگال در همین ورزشگاه به مصاف هم می‌روند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    2 2
    مرگ بر آمریکا و اسراییل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس