کد خبر 1545069
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵
اولین واکنش گرایی به شایعه حضورش در MMA

قهرمان کشتی فرنگی ایران گفت: خیال همه مردم هم راحت باشد چرا که به دنبال رسیدن به طلای المپیک هستم.

به گزارش مشرق، انتشار یک عکس از قهرمان جهان و المپیک کشتی فرنگی در اینستاگرام باعث شد تا جنجالی به راه بیفتد که محمدرضا گرایی تصمیم به خداحافظی از کشتی و ورود به ورزش هنرهای رزمی یا همان MMA بگیرد؛ خبری که فضای رسانه‌ای را تحت‌الشعاع خودش قرار داده است.

محمدرضا گرایی دارنده طلای المپیک توکیو و طلا، نقره و برنز قهرمانی جهان است و همین باعث شده تا همه از او به عنوان امید اصلی مدال طلا در بازی‌های المپیک پاریس حساب باز کنند. در مسابقات قهرمانی جهان هم که به میزبانی صربستان برگزار شد، به مدال برنز دست پیدا کرد. این درخشش فوق‌العاده و ارائه کشتی‌های دیدنی از سوی محمدرضا ‌گرایی باعث شد تا او لقب مرد یخی را به خودش اختصاص بدهد و محبوبیت زیادی را هم در بین علاقه‌مندان به کشتی پیدا کند.

خیلی‌ها توقع داشتند که ‌گرایی بتواند در بلگراد طلای خود در جهانی نروژ را یک بار دیگر تکرار کند اما او در نهایت به یک مدال برنز رسید و توانست سهمیه حضور در المپیک پاریس را قطعی کند. شاید همین عملکرد دور از انتظار محمدرضا ‌گرایی در جهانی صربستان بود که به افزایش شایعه حضور او در مسابقات هنرهای رزمی کمک کرد.

بیشتر بخوانید:

محمدرضا گرایی در MMA؟ +عکس

خبر حضور یکی از ستاره‌های چند سال اخیر کشتی ایران در مسابقات MMA آن‌هم در حالی‌که ۹ ماه تا بازی‌های المپیک مانده نگرانی جدی را برای علاقه‌مندان به کشتی به وجود آورده است. ‌ گرایی عکسی در حساب شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد که متنی را هم در زیر آن نوشت و از تجربه یک چالش جدید خبر داده بود. بلافاصله این عکس در فضای مجازی بازتاب پیدا کرد و پوریا رحمانی از کشتی‌گیران سابق هم که مدتی است در MMA فعالیت می‌کند به این ماجرا واکنش نشان داد و به قهرمان نامی کشتی ایران خوشامد گفت.

موجی از نگرانی کشتی ایران را فرا گرفت که بعد از جراحی حسن یزدانی حالا کشتی ایران ممکن است که دومین ستاره خود را هم از دست بدهد اما واقعاً محمدرضا گرایی چنین تصمیمی دارد؟ جواب این سؤال را خود محمدرضا ‌گرایی داد و در گفت‌وگویی کوتاه خیال همه علاقه‌مندان به کشتی را راحت کرد: «مدتی است که اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در مازندران شروع شده و من هم از روز اول در اردو بودم. در حال انجام تمرینات فشرده برای حضور در المپیک هستم و خیال همه مردم هم راحت باشد چرا که به دنبال رسیدن به طلای المپیک هستم و برای حضور در المپیک پاریس با قدرت تمرین می‌کنم.»

این مصاحبه دو خطی خیال همه را راحت کرده و حالا همه می‌توانند منتظر ماه‌های آینده باشند که این ستاره نامدار کشتی ایران با قدرت یک بار دیگر به روی تشک برگردد.

در سال‌های اخیر کشتی‌گیران زیادی از ایران و جهان به سوی MMA کشیده شده‌اند؛ ورزشی جذاب، پرطرفدار و بشدت پولساز که خیلی از ستاره‌های کشتی دنیا را به سمت خودش کشیده است. البته در ایران هم فقط امیرعلی اکبری توانسته به موفقیت برسد. همین چند روز پیش هم دیوید تیلور به طور رسمی از جردن باروز دعوت کرد تا بعد از المپیک در MMA با هم رقابت کنند. محمدرضا ‌گرایی شرایطی را دارد که تا بعد از المپیک هم تا چند سال دیگر در ترکیب تیم ملی کشتی بدرخشد و تعداد مدال‌های جهانی و المپیک خودش را افزایش بدهد

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس