کد خبر 1544672
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲

به گزارش مشرق، سید فخرالدین موسوی، فعال رسانه در کانال ایتای خود نوشت:

از جمله دلایلی که یهودیان صهیونیست برای اثبات حق خود در تشکیل وطن قومی برای خویش در فلسطین اقامه می‌کنند، این است که: یهودیان با آن‌که در گوشه‌وکنار دنیا پراکنده‌اند، اما ملت واحدی را تشکیل می‌دهند که به ریشه واحدی بازمی‌گردند، زیرا خون آنها «سامی» است و نژاد آنها «بنی اسرائیل» و از یک منشأ جغرافیایی واحد یعنی «ارض موعود» (فلسطین) برخاسته‌اند. این سخن، نه ریشه در واقعیات تاریخی دارد و نه از پشتوانه علمی برخوردار است، زیرا که علم نژادشناسی بنابه اظهار خود دانشمندان یهودی، این ادعا را به شدت نفی می‌نماید.

علم نژادشناسی جدید مدعی وجود ویژگی‌های مشترک خونی در نژادهای واحد است و براساس دلایل علمی اثبات می‌کند که این ویژگی‌ها به صورت موروثی در هر نژادی باقی می‌مانند، و هر ملتی از ملت‌های قدیم با ریشه نژادی واحد، دارای ویژگی‌های خونی مشترکی است که هر نسل، آن را از نسل قبل گرفته و به نسل بعد منتقل می‌نماید.

گروفچ که خود استاد رشته نژادشناسی در دانشگاه عبری اسرائیل است، گزارش پژوهشی را که بر روی مهاجرین یهود انجام شده است، ارائه داده؛

نتیجه این بررسی‌ها نشان داد که رابطه نسبتا کم و بسیار ضعیفی بین یهودیانی که از کشورهای عربی به فلسطین آمده بودند، با نژاد سامی وجود دارد، لکن بین گروه‌های بزرگ یهودی که از سایر کشورها آورده شده بودند، به‌خصوص یهودیان اروپا، هیچ‌گونه رابطه‌ای با نژاد سامی وجود نداشت!

براساس این نظریه علمی محض، ادعای صهیونیست‌ها مبنی بر این‌که همه یهودیان عالم از خون، نژاد و ملیت واحدی هستند، فرومی‌ریزد و اثبات می‌شود که از نظر علم نژادشناسی، اساسا نژاد یا ملیتی به نام اسرائیلی وجود ندارد.

در نتیجه این پژوهش علمی، کنگره یهودیان آمریکا مجبور شد اعتراف کند که یهود هیچ‌گاه ملت نبوده است، بلکه تنها نوعی دین است.

بدین‌گونه، پایه این اندیشه واهی که صهیونیسم بر آن استوار است و در پوشش ملیت اسرائیلی، یهودیان را در فلسطین گردآورده و به نام آنان دولتی جعل نموده است، فرومی‌ریزد.

برگرفته از کتاب سقوط اسرائیل ص ۸۱ تا ص ۸۴


*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    15 3
    حضرت موسی علیه السلام بشارت به آمدن پیامبر خاتم داده بودن
  • ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    0 0
    فقط شاید اصالت صیهونیستی امثال ز .. کلام ها ثابت شده که اینقدر سنگ اسراییل را به سینه میزنند
  • ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    0 0
    چ ملت باشن چ دین، خیلی خبیثن
  • ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    1 3
    اقتلوا يوسف أو اطرحوه أرضا
  • ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    0 1
    بله
    • ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
      0 0
      اگه ذره ای مطالعه کنی نمی گن عالمی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس