سانتوس: پله نه، اوزه بیو هم نه، رونالدو بهترین بازیکن تاریخ است

سرمربی سابق تیم ملی پرتغال، کریستیانو رونالدو را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال خواند.

به گزارش مشرق و به نقل از Sport۲۴، فرناندو سانتوس، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال پرتغال، درباره اینکه بهترین بازیکن جهان چه کسی است، گفت: بهترین بازیکن دنیا برای من رونالدو است. او در ۱۹سالگی بازیکن من در اسپورتینگ بود و اکنون به عنوان بخشی از تیم ملی پرتغال در انتخابی یورو ۲۰۲۴ حضور دارد. او بهترین بازیکن تمام دوران است. از نظر من او بهترین است و این را همیشه به همه گفتم. البته خیلی‌ها با من موافق نبودند. شما می‌توانید سبک بازی او را کمابیش دوست داشته باشید اما نابغه‌ها قابل مقایسه نیستند.

سانتوس افزود: علاوه بر ویژگی‌های برجسته او، اعداد و ارقام نیز گویای خیلی چیزها درباره رونالدو هستند. چه کسی به صورت فردی یا تیمی رکوردهای بیشتر، گل‌های بیشتر و افتخارات بیشتری را کسب کرده است؟ او در اسپانیا، انگلیس، ایتالیا قهرمان شد، با تیم ملی قهرمان شد، او دو جام با تیم ملی دارد. رونالدو همه افتخارات ممکن را برده است. بنابراین چیزی دیگری برای گفتن وجود ندارد. او بهترین بازیکن جهان است. من همیشه اوزه بیو را دوست داشتم، پله را دوست داشتم، اما شک ندارم که کریستیانو بهترین است.

فرناندو سانتوس که در تیم ملی پرتغال با این تیم قهرمان یورو ۲۰۱۶ و لیگ‌ملت‌های ۲۰۱۹ شد، بعد از جام جهانی قطر از سمتش کنار رفت و هدایت تیم ملی لهستان را بر عهده گرفت ولی به علت نتایج ضعیف از هدایت این تیم کنار گذاشته شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    0 0
    تعصب کور کورانه منکر واقعیت میشود
  • ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    0 0
    من شک ندارم که تو فوتبال بلد نیستی
  • ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    0 1
    پله شیک پوش بر عکس مارادونا هیچ وقت از مظلومان جهان دفاع نکرد و غصه نخورد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس