کد خبر 1544131
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵
عسگریان: مجموعه ورزشی جدید، قابلیت میزبانی از رویدادهای جهانی را دارد

تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، گفت: با احداث مجموعه ورزشی جدید در تهران، توان میزبانی از رویدادهای بزرگ بین‌المللی را خواهیم داشت.

به گزارش مشرق، تفاهم‌نامه همکاری، مشاوره طراحی و ساخت مجموعه ورزشی فرهنگی تهران، بین وزارت ورزش و جوانان و شرکت چینی IPPR به امضا رسید.

مهیار عسگریان مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در این خصوص، گفت: امروز تفاهم‌نامه ساخت بزرگ‌ترین مجموعه فرهنگی و ورزشی را داشتیم. ساخت این مجموعه به دستور رئیس جمهور استارت خورد. امروز برنامه ساخت این مجموعه از توجه، اعتقاد و اهمیت دولت مردمی و وزیر ورزش به حوزه ورزش، سلامت روح افراد و جوانان نشان دارد. پروسه و فرایند انتخاب مشاور این پروژه از بین چندین درخواست صورت گرفت و در نهایت در کارگروه شرکت توسعه، شرکت IPPR به عنوان شرکت برتر انتخاب شد.

وی افزود: مجموعه فرهنگی ورزشی شهر جدید در فضایی حدود ۳۷۰ هکتار در ۲ فاز اجرا خواهد شد. این مجموعه قابلیت میزبانی از تمام رویدادهای بین‌المللی و استاندارد و جهانی را دارد. جا دارد ضمن تشکر از رئیس جمهوری و وزیر ورزش، به مردم ایران و جامعه ورزش تبریک بگویم، چون با اجرای این طرح در آینده می‌توانیم میزبان رویدادهای بزرگ جهانی باشیم. در فاز طراحی و مشاوره، شرکت IPPR کمک خواهد و در حوزه ساخت، اولویت شرکت توسعه استفاده از ظرفیت شرکت‌های داخلی برای ساخت خواهد بود.

عسگریان ادامه داد: بعد از این که فاز مطالعاتی تکمیل و گزارش آن مشخص شود، مدت زمان ساخت پروژه مشخص خواهد شد. پیش‌بینی ما ساخت فاز اول در مدت ۲۴ ماه است. هزینه آن از محل تعاملاتی که با کشور چین داریم تامین می‌شود. ضمن این‌که قرار است از ظرفیت شرکت‌های داخلی هم استفاده کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ... ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    1 3
    جالبه دولت مردمی به جوانانش اعتماد نداره رفته چینی اورده یعنی تو این مملکت مهندسی نبود که اینو بسازه
    • مهران ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      3 4
      میشه سر هر موضوعی این قدر غر نزنید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس