کد خبر 1543769
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰
کشف بیش از 12تن مواد مخدر در مرزهای جنوب شرق

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: با تلاش دریابان چابهار طی دو عملیات، ۹ فروند شناور در چابهار توقیف شده و ۱۲ تن انواع مواد مخدر از آنها کشف و ضبط شد.

به گزارش مشرق، سردار احمد علی گودرزی در تشریح موفقیت مرزبانان استان سیستان و بلوچستان در کنترل مرزهای آبی دریای عمان ، گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی چابهار با اشراف و تسلت اطلاعاتی در آب های سرزمینی در دریای عمان ، از فعالیت دو باند کلان قاچاق مواد مخدر برای جابجایی محموله های سنگین مواد افیونی در محدوده آب های انحصاری و ورود آن به کشور مطلع شدند.

وی افزود: مرزبانان بلافاصله با اقدامات عملیاتی،طی دو عملیات قاچاقچیان که سعی در عبور مواد افیونی از طریق مرزهای آبی به داخل کشور داشتند را در دریا مشاهده و با تکنیک های رزمی و دریایی و درگیری مسلحانه آنهارا در دریا زمین گیر و ناکام گذاشتند.

سردار گودرزی در رابطه ۹ فروند شناور توقیف شده است ،اظهار کرد: با هوشیاری مرزبانان و دریابانان ۱۲ تن انواع مواد مخدر را کشف شد.

این مقام ارشد مرزبانی فراجا،مرزهای کشور را برای قاچاقچیان و مخلان نظم امنیت نا امن دانست و گفت:مرزبانان با اشراف اطلاعاتی در مرزهای کشور با هر گونه باند های کلان چاقاق مواد عفیونی در مرزها به صورت قاطع و سخت برخورد خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس