مکاتبه وزارت ورزش با دولت برای حل مشکل استخدام قهرمانان

وزیر ورزش و جوانان از مکاتبه با معاون رئیس جمهور برای اصلاح قانون استخدام ورزشکاران خبر داد.

به گزارش مشرق، کیومرث هاشمی در حاشیه مراسم تجلیل از مدال آوران بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو که امروز دوشنبه ۱۵ آبان در برج میلاد برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری این مراسم می‌تواند به تقویت ورزش قهرمانی کمک کند و ان شاالله برای ورزشکاران پاراآسیایی هم شاهد برگزاری چنین مراسمی خواهیم بود.

وزیر ورزش تاکید کرد: شغل ورزشکاران همیشه یکی از مسائل مورد سوال بوده است، طبق قانون وظیفه داریم شرایط شغلی ورزشکاران را در رشته‌های مختلف با توجه به نوع مدالی که کسب می‌کنند، مشخص کنیم اما در یکی، دو موارد ایراداتی وجود دارد که باید بر طرق شود.

وی ادامه داد: دستگاه‌ها موظف اند شغل‌هایی در اختیار ورزشکاران قرار می‌دهند، که بلاتصدی باشند، شغل‌های بلاتصدی دستگاه‌ها به خصوص دستگاه‌هایی که ورزشکاران علاقه مند هستند در آنها مشغول به کار شوند، کم هستند. در همین ارتباط امروز مکاتبه‌ای با محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور داشتم تا این موضوع در هیأت دولت مطرح شده و دغدغه ورزشکاران در این زمینه برطرف شود.

وزیر ورزش و جوانان همچنین به دغدغه ورزشکاران معلول و توان یاب برای استخدام اشاره داشت و گفت: این دغدغه وجود دارد که علاوه بر فرزندان این افراد، خود آنها هم بتوانند استخدام شوند. بنابراین به دنبال اصلاح اساسنامه هستیم تا این مشکل برطرف شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس