هراس صهیونیست‌ها از سفر به کشورهای خارجی

در پی تشدید حس نفرت از جنایات صهیونیست‌ها در سراسر جهان، دفتر نخست‌وزیری و وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به صهیونیست‌ها هشدار دادند که در سفر به کشورهای خارجی تجدیدنظر کنند.

به گزارش مشرق، بیست و نه روز از جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در غزه می‌گذرد که حدود ۱۰ هزار نفر از جمله هزاران زن و کودک فلسطینی در نوار غزه به شهادت رسیده‌اند و موج نفرت جامعه جهانی از این قساوت‌ها و حس نفرت از یهودیان حامی رژیم صهیونیستی به شدت رو افزایش است.

خبرگزاری رویترز در این خصوص گزارش کرد، رژیم صهیونیستی روز گذشته (جمعه) از اسرائیلی‌ها خواست تا در خصوص سفرهای خود به خارج از فلسطین اشغالی تجدیدنظر کنند و در زمان خروج به سمت کشورهای خارجی نهایت احتیاط را پیشه کنند.

در بیانیه مشترک دفتر نخست‌وزیری و وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با هشدار به صهیونیست‌ها درباره سفر به خارج تصریح شده بود که حملات مرگبار، مخالفت با صهیونیست‌ها و تحریک علیه صهیونیست‌ها به طور چشمگیری در بسیاری از کشورها افزایش یافته است.

روز دوشنبه هفته گذشته، رژیم صهیونیستی «بالاترین سطح هشدار برای سفر» به منطقه داغستان روسیه را صادر کرد زیرا صدها تن از مردم داغستان که اکثرشان را جوانان تشکیل می‌دادند، از ساختمان ترمینال یک فرودگاه وارد شده و به جستجوی یهودیانی رفتند که از پروازی از تل‌آویو وارد داغستان شده بودند تا اعتراض خود را به جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان ابراز کنند.

بمباران غزه در حملات زمینی و دریایی و هوایی رژیم صهیونیستی، موجی از اعتراضات ضدرژیم صهیونیستی را در اروپا و غرب آسیا به راه انداخته است.

در بیست و نهمین روز از جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین غزه، آن‌طور وزارت بهداشت فلسطین گزارش داده است بیش از ۹ هزار و ۲۲۷ فلسطینی از جمله حدود ۳ هزار و ۸۲۶ کودک و دو هزار و ۴۵ زن در غزه به شهادت رسیده‌اند و بیش از ۲۳ هزار و ۵۱۶ فلسطینی دیگر نیز زخمی شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی برای توجیه شکست نظامی خود، به هدف گرفتن خانه‌های غیرنظامیان در سراسر نوار غزه با قتل‌عام‌های جدیدی که در همه جای منطقه تحت محاصره گزارش شده است، ادامه می‌دهد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    0 0
    خخخخخخخ # مرگ بر آمریکا و اسراییل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس