کد خبر 154265
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۲

مدير گروه كودك و خردسال شبكه دو سيما ضمن اعلام برنامه‌هاي جديد اين شبكه در مهر ماه‌، از برگزاري جشن علم و ادب به مناسبت بازگشايي مدارس از 26 شهريور تا يكم مهر ماه خبر داد.

به گزارش مشرق، علي زارعان در گفت‌وگو با ايسنا، گفت: از 26 شهريور ماه تا يكم مهر جشني با عنوان علم و ادب براي گروه كودك خواهيم داشت كه به مدت يك هفته برخي از برنامه‌ها از قبيل «خاله شادونه‌»، «مل مل» و «جمعه به جمعه‌، خونه به خونه» به شهرهاي مختلف ايران همچون تبريز‌، گيلان‌، مناطق زلزله‌زده و... مي‌روند و به صورت زنده برنامه اجرا مي‌كنند.

وي خاطرنشان كرد: برگزاري اين جشن‌، فضاي خوشايند و دوست‌داشتني آغاز مهر و بازگشايي مدارس را براي كودكان خاطره‌انگيزتر و جذاب‌تر مي‌كند.

همچنين او با معرفي چند برنامه جديد كودك براي مهر ماه شبكه دو ادامه داد: «دس‌دستي» از جمله برنامه‌هاي جديد شبكه دو است كه پخش آن از ابتداي مهر ماه آغاز مي‌شود‌، اين برنامه كه به تهيه‌كنندگي و كارگرداني نگار استخر تهيه شده است، هر روز صبح در قالب يكي از بخش‌هاي برنامه «گل گندم» به روي آنتن مي‌رود. به نظر من اين برنامه يكي از تجارب بسيار جديد و خارق‌العاده كار كودك در حوزه عروسكي است. همچنين «دختر من» يكي ديگر از برنامه‌هاي جديد ما براي مهر ماه است كه به تهيه‌كنندگي سهيلا جدلي تهيه شده است. اين برنامه‌ تركيبي از رئال و انيميشن است كه هر هفته جمعه صبح‌ها در قالب يكي از آيتم‌هاي برنامه «جمعه به جمعه،‌ خونه به خونه» پخش مي‌شود.

زارعان درباره‌ي تغيير برخي از برنامه‌هاي كودك شبكه دو و افزودن آيتم‌هاي جديد به برنامه‌ها در مهر ماه توضيح داد: برنامه «گل گندم» به تهيه‌كنندگي گيتي شفايي كه در حال حاضر هم روي آنتن است، از اول مهر ماه به مناسبت بازگشايي مدارس ويژه برنامه خواهد داشت؛ همچنين بخش‌هايي از برنامه‌ي زنده هم داريم و سعي خواهيم كرد كه برنامه را به حال و هواي مدرسه نزديك‌تر كنيم. برنامه «عمو پورنگ» با عنوان «هزار و شصت و شونزده» هم همچنان باقي مي‌ماند و از اول مهر ماه با حال و هواي مدرسه و يكسري تغييرات كوچك پخش مي‌شود و به كار خودش ادامه مي‌دهد.



مدير گروه كودك و خردسال شبكه دو در ادامه درباره‌ي وضعيت توليد سري جديد برنامه «فيتيله» خاطرنشان كرد: سري جديد اين برنامه به زودي خودش را روي آنتن نشان خواهد داد،‌ در حال حاضر گروه توليد «عموهاي فيتيله‌يي» مشغول طراحي و آماده‌سازي كار جديد و آيتم‌هاي مختلفشان هستند كه اميدواريم به زودي توليدش را آغاز كنيم.

زارعان در پايان گفت‌وگوي خود با ايسنا با تاكيد بر اينكه همچنان طرح تفكيك گروه خردسال و كودك را براي شبكه دو مدنظر دارند، گفت: به عنوان مثال صبح‌ها كه گروه خردسال در منزل و يا مهدكودك هستند نوع برنامه‌هاي ما در شبكه دو متناسب با خردسال است و عصرها بيشتر برنامه‌ها به سمت و سوي گروه كودك مي‌روند؛ چرا كه همچنان طرح تفكيك گروه خردسال و كودك در شبكه را مدنظر داريم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ممنون ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    ممنون از خبر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس