کد خبر 1542572
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴

به گزارش مشرق، حسین کازرونی، فعال رسانه با انتشار تصویری از مقایسه سنگ پرانی به تانک های اسرائیلی در سال های گذشته و مقایسه آن با تصویری از قراردادن بسته انفجاری روی تانک مرکاوای اسرائیل، پیشرفت تجهیزاتی مقاومت فلسطین را نشان داد.

ویدئوی قراردادن بسته انفجاری از سوی نیروهای مقاومت در نوار غزه روی تانک اسرائیلی از پربازدیدترین ویدئوهای این چند روز بود.

شوخی جالب با حمله دیروز به تانک اسرائیلی

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    15 1
    # فتح اسراییل به دست مقاومت و طوفان الاقصی کلید رمز آلود ظهور مهدی موعود ص و س عجل الله ......... # مرگ بر اسراییل و آمریکا # مرگ بر اسراییل و آمریکا # مرگ بر اسراییل و آمریکا # مرگ بر اسراییل # فتح اسراییل به دست مقاومت و طوفان الاقصی کلید رمز آلود ظهور مهدی موعود ص و س عجل الله ......... # مرگ بر اسراییل و آمریکا # مرگ بر اسراییل و آمریکا # مرگ بر اسراییل و آمریکا # مرگ بر اسراییل # فتح اسراییل به دست مقاومت و طوفان الاقصی کلید رمز آلود ظهور مهدی موعود ص و س عجل الله ......... # مرگ بر اسراییل و آمریکا # مرگ بر اسراییل و آمریکا # مرگ بر اسراییل و آمریکا # مرگ بر اسراییل # فتح اسراییل به دست مقاومت و طوفان الاقصی کلید رمز آلود ظهور مهدی موعود ص و س عجل الله ......... # مرگ بر اسراییل و آمریکا # مرگ بر اسراییل و آمریکا # مرگ بر اسراییل و آمریکا # مرگ بر اسراییل # فتح اسراییل به دست مقاومت و طوفان الاقصی کلید رمز آلود ظهور مهدی موعود ص و س عجل الله ......... # مرگ بر اسراییل و آمریکا # مرگ بر اسراییل و آمریکا # مرگ بر اسراییل و آمریکا # مرگ بر اسراییل
  • مهدی IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    15 0
    درود بر شهدا. مرگ بر بی غبرت
  • ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    0 0
    همینطوری پیش برن فکر کنم سال دیگه تانکها را بخورند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس