جزییاتی از عملیات دیشب «اسرائیل» و آمریکا برای ورود به غزه

تازه‌ترین جزییات از عملیات شب گذشته ارتش «اسرائیل» برای ورود به غزه حاکی از آن است که حدود ۵۰۰۰ نظامی آمریکایی در عملیات شب گذشته برای ورود زمینی به غزه مشارکت داشته‌اند.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، در جریان عملیات زمینی محدود ارتش رژیم صهیونیستی به خاک غزه در شامگاه جمعه ۵ هزار نظامی آمریکایی در کنار نظامیان این رژیم مشارکت داشتند.

بر پایه این گزارش، «اسرائیل» برای عملیاتی کردن نفوذ به غزه، از سناریوی تکراری سال ۲۰۱۴ خود استفاده کرد و سه لشگر و چندین تیپ آمریکایی برای نفوذ به غزه از محورهای اردوگاه بریج، بیت حانون، بیت لاهیا و شمال خان یونس، ارتش این رژیم را همراهی کردند.

طبق این گزارش خبری، علت موفقیت محدود پیشروی ارتش صهیونیستی در نفوذ به مناطق شمالی نوار غزه در شامگاه جمعه به اجرای عملیات تقسیم غزه به ۲ یا ۳ محور برای پیشروی همزمان با قطع خطوط ارتباطی اینترنت و تماس رزمندگان مقاومت پیش از اجرای عملیات نفوذ بر می‌گردد.

گفتنی است شامگاه جمعه، دانییل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی فرمان گسترش عملیات زمینی ارتش این رژیم برای نفوذ به نوار غزه را اعلام کرد و در جریان عملیات زمینی خود ارتش این رژیم با پشتیبانی نیروی هوایی ۱۵۰ نقطه از نوار غزه را هدف حملات موشکی خود قرار داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 0
    ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله.... ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله.... ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله.... ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله.... ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس