به گزارش مشرق، کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در توئیتی با هشتگ شکست غیرقابل ترمیم نوشت:

رهبران جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی به قدری به توانمندی ارتش خود بی اعتماد هستند که درست مقارن با ورود زمینی محدود و ادعایی به غزه، اینترنت این منطقه را قطع کردند تا آثاری از تلفات، خسارات و زمین‌گیر شدن ارتش شکست خورده صهیونیستی به جهان مخابره نشود.

غافل از آنکه دیگر اسطوره نخ نمای شکست ناپذیری ارتش این رژیم، نه تنها در چشم جهانیان، بلکه در منظر شهروندان صهیونیست نیز فروپاشیده است.

عدم مخابره اخبار زمین‌گیری اسرائیل با قطعی اینترنت!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    4 1
    ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله.... ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله.... ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله.... ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله.... ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله....
  • IR ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    3 0
    به امید نابودی اسقاطیل
  • یزدان CZ ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 3
    خخخ اره تو راست میگی موندم چند وقت دیگه که غزه یکی از شهرهای اسراییل شد اونوقت چی میخوای بگی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس