به گزارش مشرق، محسن رضایی دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، در توئیتی با اشاره به تشدید حملات رژیم صهیونیستی نوشت:

تشدید جنایات اسرائیل علیه غزه و لشکرکشی مجدد آمریکا به مدیترانه و خلیج فارس،آخرین دست و پا زدن های آمریکا برای ماندن در غرب آسیا است؛اما نتیجه آن چیزی جز یک فاجعه بزرگ برای آمریکا و اروپا نخواهد بود.

عقلای غربی با یادآوری تجربه عراق و افغانستان،جلوی رهبران کوته فکر خود را بگیرند.

محسن رضایی: عقلای غربی جلوی رهبران کوته فکر خود را بگیرند

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 3
    ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله.... ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله.... ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله.... ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله.... ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس