محمدحسین کنعانی زادگان

اتفاقات اخیر مربوط به حواشی مدافع خوزستانی تیم پرسپولیس حالا به لیگ قهرمانان آسیا هم رسید و نزدیک بود حاشیه جدیدش برای تیم خطرساز شود.

سرویس ورزش مشرق - در روزهایی که باشگاه پرسپولیس در آستانه بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا بود بار دیگر حواشی مربوط به یکی از فوتبالیست‌های این تیم همه مجموعه این باشگاه را تحت تاثیر خود قرار داد.

در شرایطی که یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس "کاسه چه کنم چه کنم" در دست داشت تا برای جای خالی فوتبالیست‌های همچون وحید امیری، میلاد سرلک، یاسین سلمانی، مرتضی پورعلی گنجی و حتی مهدی ترابی (که در بازی قبل مقابل پیکان نیز تنها چند دقیقه بازی کرده بود) به دنبال اتفاقات مثبت در تیمش می‌گشت تا در دیدار لیگ قهرمانان آسیا به عنوان نماینده کشورمان چهره‌ای موفق را به نمایش بگذارد مصاحبه عجیب و غریب یکی از ملی‌پوشان تیمش خبرساز شد! تیمی که چندین ملی پوش در جمع شاگردان خود از جمله علیرضا بیرانوند را دارد با مصاحبه محمد حسین کنعانی‌زادگان به شدت تحت تاثیر قرار گرفت.

این مدافع خوزستانی که تقریباً از حدود ۱۲ سال پیش (۲۰۱۱) رسماً وارد دنیای حرفه‌ای فوتبال شده و به باشگاه پرسپولیس پیوسته بود در طی این سال‌ها حاشیه‌های پرسروصدایی به وجود آورده است که حالا در یکی از حساس‌ترین مقاطع فصل فوتبالی پرسپولیس این موضوع را به مجموعه باشگاهی اش هم کشاند!

مروری بر برخی از این حاشیه‌ها مشخص می‌کند او در طول این ۱۰ سال هرچه سعی کرده در فضای آرام و به دور از حاشیه فوتبالش را ادامه بدهد اما با یک تصمیم غلط، پرخطر یا نسنجیده همه چیز را بر هم ریخته است.

فوتبالیستی که نافش را با حاشیه بریده‌اند/ خطری که از بیخ گوش پرسپولیس گذشت!

*استقلالی شدن با سابقه پرسپولیسی بودن!

در شرایطی که کنعانی فوتبال حرفه‌ای خود را - پس از حضور در تیم استقلال ماهشهر در رده جوانان - با عضویت در باشگاه پرسپولیس استارت زد و بعد از یک بار بازی مقابل فولاد به مدت ۷۵ دقیقه برای این تیم، راهی ملوان شد پس از ۲ فصل با یک انتقال نسبتا جنجالی راهی تیم استقلال، رقیب سنتی تیم پرسپولیس شد. البته کنعانی زود مصدوم شد و نتوانست خیلی برای آبی ها به میدان برود اما با توجه به نوع شخصیتش در همان مدت با نشان دادن عدد ۴ و بروز رفتارهای هوادار پسند حسابی خبرساز بود و از یکسو نظر طرفداران آبی را جلب می کرد و از آنسو خودش را از چشم پرسپولیسی ها می انداخت!

فوتبالیستی که نافش را با حاشیه بریده‌اند/ خطری که از بیخ گوش پرسپولیس گذشت!

*طرح رفاقت با تتلو!

مدافع خوزستانی استقلالی‌ها در آن برهه در باشگاه بدنسازی که امیرحسین مقصودلو معروف به «تتلو» هم آنجا ورزش می‌کرد مشغول تمرین شد و با نزدیک شدن به این خواننده پاپ و در شرایطی که همه می‌دانستند «تتلو» یک پرسپولیسی دو آتشه است سعی داشت به مخاطبانش بقبولاند که تتلو هم استقلالی است! تلاشی که البته هرگز در آن موفق نبود و اتفاقاً زمینه برخورد شدید امیرحسین صادقی (کاپیتان متعصب استقلالی ها) با خودش را هم فراهم کرد. با این همه کنعانی یک دست لباس ورزشی استقلال هم به تتلو داد ولی در نهایت...

فوتبالیستی که نافش را با حاشیه بریده‌اند/ خطری که از بیخ گوش پرسپولیس گذشت!
لحظه ای که کنعانی زادگان مهاجم ژاپنی را به حال خود رها کرد تا پایه گذار گلزنی به تیم ملی مان شود

*نابود کنندۀ رویای میلیونها ایرانی

در گیرودار ملی پوش شدن کنعانی اشتباه نابودکننده او مربوط به بازی تیم ملی مقابل ژاپن هم به زمره دسته‌گل‌های این مدافع خوزستانی اضافه شد. شبی که در مصاف نیمه نهایی جام ملتهای آسیا 2019 با ژاپن مثل بقیه مدافعان معترض به داور، روی یک توپ برگشتی بی‌تفاوت به حمله سامورایی‌ها ایستاد و در نهایت همان توپ زمینه ساز نرسیدن ایران به فینال و از بین رفتن رویای میلیونها ایرانی فوتبال دوست شد! هرچند که شاید در ادامه باز هم اتفاقاتی رخ می داد که ایران به فینال رسد ولی در پایان بازی همه کنعانی را مقصر دانستند!

فوتبالیستی که نافش را با حاشیه بریده‌اند/ خطری که از بیخ گوش پرسپولیس گذشت!

*ماجراهای شرم‌آور اتوبوس تیم ملی!

اما اتفاق عجیب دیدار با ژاپن پایان حاشیه های کنعانی در تیم ملی نبود! اتفاق بزرگ و حاشیه عجیب و غریب اتوبوس تیم ملی بود. این اقدام کنعانی به قدری عجیب و غریب بود که خیلی‌ها بر این باور بودند پس از آن دیگر او را دور و بر توپ و زمین چمن نخواهند دید اما برخلاف انتظار، کمیته انضباطی برخوردی مشفقانه با کنعانی داشت و در نهایت گفته شد کارلوس کی‌روش مانع از محرومیت سنگین برای این بازیکن شده است. در نهایت کنعانی پس از مدتی با تحمل جریمه یکصد میلیون تومانی و دو بازی محرومیت از همراهی تیم ملی فوتبال دوباره به اردوی تیم ملی برگشت.

فوتبالیستی که نافش را با حاشیه بریده‌اند/ خطری که از بیخ گوش پرسپولیس گذشت!
کنعانی زادگان در حال افشای حواله خودرو با آب و تاب

*حوالۀ پرماجرا!

در شرایطی که بیش از ۲۰ بازیکن تیم ملی حواله واردات خودرو به کشور را (به عنوان پاداش حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر) گرفته بودند و حتی اصحاب رسانه هم این موضوع را پیش تر اعلام کرده بودند اما کنعانی طوری با آب و تاب آن را تعریف کرد که فضای کلی ورزش کشور را به هم ریخت. آن هم در فاصله کوتاهی پس از برپایی بازیهای آسیایی هانگژو چین و در بحبوحه بازیهای پاراآسیایی!

*همه را به جان وزیر ورزش انداخت!

کنعانی که مشخصاً برای بیان کردن موضوعات اینچنین به پیامدهای پس از آن فکر نمی‌کند با بیان اینکه قصد دارد یک ماشین وارد کند و آن را ۱۰۰ میلیارد تومان بفروشد خون سایر ورزشکاران و قهرمانان ایران را به جوش آورد. همین موضوع موجب شد تا موجی از انتقادات شدید از سوی مدال آوران رشته های دیگر به سوی وزارت ورزش و شخص وزیر براه بیفتد! فارغ از میزان علاقه‌مندی مردم دنیا به رشته فوتبال و فراگیر بودن این رشته، کنعانی با همین مصاحبه در شرایط اقتصادی امروز کشور، سنگی را به ته چاه انداخت که اصطلاحا هیچ عاقلی نمی‌تواند آن را بیرون بیاورد!

فوتبالیستی که نافش را با حاشیه بریده‌اند/ خطری که از بیخ گوش پرسپولیس گذشت!
استوری یکی از اعضای تیم ملی کشتی برای کنعانی زادگان
فوتبالیستی که نافش را با حاشیه بریده‌اند/ خطری که از بیخ گوش پرسپولیس گذشت!
استوری یکی از اعضای تیم ملی کشتی برای کنعانی زادگان
فوتبالیستی که نافش را با حاشیه بریده‌اند/ خطری که از بیخ گوش پرسپولیس گذشت!
واکنش سهراب بختیاری زاده پیشکسوت استقلال به ماجرای حواله خودرو
فوتبالیستی که نافش را با حاشیه بریده‌اند/ خطری که از بیخ گوش پرسپولیس گذشت!
واکنش کنعانی زادگان به هجمه شدید به خودش

*بی حرمتی اهالی کشتی و فوتبال به هم!

درگیری‌های شدید بوجود آمده بین مدال آوران رشته‌های دیگر به ویژه کشتی در فضای مجازی با کنعانی و سپس برخی اهالی فوتبال و بی حرمتی آنها به یکدیگر اتفاقاتی را رقم زد که در شأن ورزش کشوری به نام ایران نیست.

*آتشی که دامن پرسپولیس را هم گرفت!

حرفهای نسنجیده این بازیکن "ملی پوش" تیم پرسپولیس، شاگردان یحیی گل محمدی را هم در فضایی ملتهب قرار داد به ویژه ملی پوشان پرسپولیس، هرچند که خود کنعانی بیشتر از همه تمرکز نداشت. طوری که در همان نیمه نخست بازی مقابل «استقلال تاجیکستان» این آتش خطرناک نزدیک بود دامن تیم را هم بگیرد و یک پنالتی نیز حاصل این برهم ریختگی نظم دفاعی بود که نصیب استقلال تاجیکستان شد ولی بیرانوند ناجی پرسپولیس شد.

فوتبالیستی که نافش را با حاشیه بریده‌اند/ خطری که از بیخ گوش پرسپولیس گذشت!

*دو تعویض اجباری به یحیی تحمیل کرد!

در وضعیتی که یحیی گل محمدی حالا مرتضی پورعلی گنجی را هم در اختیار ندارد و کنعانی باید عصای دست سرمربی باشد او در همان نیمه نخست به دلیل جر و بحث بی‌ مورد با سروش رفیعی یحیی را وادار کرد که دست به دو تعویض تحمیلی بزند! آن هم در یکی از رقابت‌های حساس لیگ قهرمانان آسیا! در شرایطی که ممکن بود هر اتفاقی در نیمه دوم او را وادار کند تا دست به تعویض‌های بیشتر بزند.

*چه کسی از این مرد ۱۸ ساله مراقبت می‌کند!

فارغ از توانایی‌های فنی کنعانی‌زادگان که در دیدار آخر تیم ملی فوتبال کشورمان در تورنمنت اردن نیز درخشش فوق العاده‌ای در ترکیب تیم امیر قلعه نویی داشت شاید به کارگیری یک دکتر روانشناس در تیم‌هایی که این بازیکن برایشان فوتبال بازی می‌کند بتواند شرایط را برای نحوه مواجهه او با رویدادهای طبیعی در زندگی یک فوتبالیست حرفه ای مانند مصاحبه یا مواردی از این دست را بهتر از این مدیریت کند. در حالی که چند روز پیش حسین ماهینی در صحبت‌هایش اشاره‌ای هم به حواشی اخیر حسین کنعانی‌زادگان درباره واردکردن خودروی ۱۰۰میلیاردی‌اش به کشور کرد و گفت: «او را زیاد جدی نگیرید؛ یک اشتباهی کرد چون همچنان عقلش ۱۸ ساله‌ است!» باید دید چه کسی از این مرد (۲۹ ساله) پرسپولیسی در ارتباط با اینکه دیگر مرتکب این قبیل حواشی نشود مراقبت می کند. کسی که ظاهرا نافش را با حاشیه های پرسروصدا بریده اند!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 30
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • htn IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    19 0
    همه جایزه ای که بهش دادن رو پس بگیرید خرج ورزش محروم کشور غیر از فوتبال کنید، از بازی های ملی هم محرومش کنید
    • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
      9 0
      بدتر کنعانی‌زادگان، کمیته انضباتیه که کثافت‌کاری اتوبوس رو دید اما در کمال بی‌غیرتی از کنارش رد شد. بعد میگیم چرا جوون‌ها دارن فاسد میشن.
  • الحق IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    11 0
    وقتی یه شبه مولتی میلیاردر شدن درحالیکه تادیروز از بی پولی کپک زده بود ومهمتر جنبه ندارد وعقلش هم شیرین می زند دیگه چه انتظاری دارید طرف ثبات اخلاقی ندارد وهوایی شده
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    22 0
    مجموع حواله های خودروی داده شده به تیم فوتبال سر به چند هزار میلیارد تومن رانت از بیت المال میزنه اونم برای باخت سنگین و حذف در همون اول کار !!! دیگه ببین اگر برده بودن چی باید بهشون میدادن احتمالا نیمی از بودجه کل کشور
  • مصر60 IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    6 0
    بهترین زینت همچین اشخاصی سکوت اونهاست! چون بمحض حرف زدن یه گندی میزنن!!
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    23 0
    فوتبال ایران جز حاشیه و بخور بخور بیت المال چی داره؟
  • چنگیز IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    12 0
    خخخخخخ هر جا صحبت از فوتبال ایران، پرسپولیس استقلال و تیم ملی هست، من خنده م میگیره، تا ۱۰۰۰ سال دیگه هم به جایی نمیرسین، حیف نیس که پهلوانان کشتی رو با اینا مقایسه کنیم
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    3 12
    هرگونه دریافت اجاره و فروش مسکن بدون مشخص بودن سند رسمی ملک و قرارداد و پرداخت مالیات صاحب خانه را قاچاق و پولشویی اعلام کنید و حساب های بانکی دریافت کننده را توقیف و فرد را مجازات مالی و مالیاتی کنید و فرد افشا کننده را پاداش دهید تا اتمام قرارداد غیر رسمی، مستاجر بماند و یا از فروشنده غیر رسمی، خسارت بگیرد. با افزایش مالیات سنگین برای صاحبان تعداد بیش از سه خانه خالی یا حداکثر به تعداد فرزندان به علاوه دو خانه خالی، در هر شهر از احتکار خانه جلوگیری کنید. برای کسانی که بیش از سه خانه یا حداکثر به تعداد فرزندان به علاوه دو خانه در هر شهر اجاره داده اند به عنوان صنعت اجاره خانه رفتار کرده و قوانین مالیاتی تجاری ایجاد کنید.
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    8 0
    والله والله والله این فرد فاسد هست. این آدم دچار فسادهای اخلاقی و اعتقادی زیادی هست نمیدونم چرا مدیران باشگاه ها اینجور افراد رو بزرگ میکنن و بهشون پول میدن. چرا تیم ملی باید جای چنین فرد فاسدی باشه
  • SE ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    1 0
    کنعانی زادگان در حال تبدیل شدن به شیث رضایی است.
  • adrian DE ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    7 0
    برید سفارش ایرانسل کنید که از پول بیت المال صد ملیارد اسپانسر اینا بشن، برید. مدل حرف زدنش از یه دختر خاله زنک تره. هرچند واقعیتی گفت که یک دهه هست از فوتبالیست ها میشه برای مقاصد سیاسی. اونوقت ما پول یه کفش نداشتیم برای مدرسه رفتن بپوشیم. بعد از سی سال اینقد درس خوندیم و کار کردیم که ترکیدیم هنوز هم پول یه خونه نداریم که هیچ پول یه عروسی هم نداریم که ازدواج کنیم. یارو اتوبوس تیم ملی را کرده بدخونه خودش. این خبرنگار ورزش سه که همه میشناسن ش خیلی بی چشم و رو هست و هر ساعت میره با این مصاحبه میکنه
    • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
      0 0
      ایرانسل از اساس خصوصیه و از این مردم ارتزاق میکنه دولتی نیست
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    0 0
    یکی از روی نفهمی یا هرچیزی یک حرف نامربوطی زده، سوال اینه نویسنده چه مشکلی با خوزستان داره که اینقدر خوزستان راه انداخته؟ چاپ کن مشرق لطفا
  • رستم ایرانی IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    2 0
    ادم بی بته و بی ریشه همینه
  • DE ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    2 0
    یک احمق مفتخوروبی تربیت بیشتر نیست،
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    3 0
    حاشیه ش در بازی با ازبکستان که حاضر نبود زمین بازی را ترک کنه از قلم انداختید
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    0 4
    حالا خدا تکنه یکی یه جورایی پاش لیز بخوره! این جوان را بیش ار این لگد نزنید
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    0 5
    حالا خدا تکنه یکی یه جورایی پاش لیز بخوره! این جوان را بیش ار این لگد نزنید خداییش گناه داره، ! ذاتش معلومه آدم بدی نیست. سعی کنید خداپسندانه با دیگران رفتار کنید.
  • رستم ایرانی IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    1 0
    ادم بی بته و بی ریشه همینه
  • ایرانی IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    9 0
    بیچاره مردمی که هزار تا درد بی درمان دارن ولی وقت و عمر و سرمایه خودشونو صرف مُشتی لومپن میکنن بعد هم از عالم و آدم شاکی هستن که چرا بی عدالتی هست؟ خوب عمو تو اگه برا یه مُشت دوزاری خودتو جِر ندی اون هم نمیتونه با پول یا مفت دلتو بسوزونه!
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    0 0
    بعد محروم شدن اون از تیم ملی خیلی خوش حال بودید نه!؟
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    0 0
    بندازیدش بیرون مگه قحط مدافع اومده
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    15 0
    وقتی ارزش ها عوض میشن ، عوضی ها با ارزش میشن . امثال کنعانی زادگان تو فوتبال کم نیست
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    2 0
    اینها روز اول سرود ملی رو نخوندن همچین پاداشی گرفتن، لطفا از این به بعد ورزشکاران حرفه ای از بین افرادی انتخاب بشن که اولویتشون اهتزاز پرچم پرفتوح ایران و شادی دل مردم نه جیب خودشون
  • IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 0
    گردنش کلفت و پارتی قوی
  • IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 0
    خب آن دنیایی هم هست از بالا تا این این مملکت همه بهم مسؤلند این رقم ها در برابر ریخت پاش عده ای دیگر عددی نیست
  • علی IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 0
    دیگه همه فهمیدن تو این چند سال حمایت از یه تیم خاص چه بلایی سر فوتبال ما اورده؟
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 0
    بی تربیت ترین و شیرین عقل ترین بازیکنی که از خوزستان معرفی شده است آبروی هر چه خوزستانی را برده است
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    1 0
    واقعا خجالت داره به بازیکنان تیم ملی بی غیرتی که سرود ملی هم نخوندن خیلیهاشون و نتایج افتضاحی گرفتن و ۶تا از انگلیس خوردن جایزه ای دادن که از مبلغ قرارداد یکسالشون بیشتره!!!!! خداوکیلی ادم چی باید بگه فقط مردم رو ناامیدتر میکنید
  • ایرانی IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 0
    فوتبالیست های مفت خور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس