به گزارش مشرق، علیرضا کمیلی، فعال رسانه در کانال تلگرامی خود نوشت:

کارهای زیادی در حال انجام است. انفجار تولید رخ داده و دایم کلیپ و جزوه و.. می آید و این طبیعی است چون انرژی زیادی آزاد شده و همه ظرفیت ها فعال شده اند. در این میان ولی باید بتوان بر برخی راهبردهای محوری نیز متمرکز شد که آثاری بلندمدت در جامعه دارند. این بمعنای نفی سایر راهبردها یا اقدامات نیست. بالاخره حالا مردم بهتر می شنوند و آنچه می ماند برخی تک گزاره هاست که به درستی و نه الزاما مستقیم، «روایت» شده اند.

برای جامعه ایرانی:

اولا: تمرکز بر اینکه مساله فلسطین مربوط به «شرافتمندان» عالم است چنانچه در خود غرب امروز شاهدیم. ما تنها حامیان فلسطین در جهان نیستیم. حمایت سایر ملتها خیلی جدی تر است. بحران انسانی فلسطین ربطی به جمهوری اسلامی ندارد و اقلا سی سال قبل انقلاب شروع شده است.

ثانیا: اسرائیل قاتل و کودک کش است. با هر کس و هر جا مشکل داری و هر باوری داری، نمی توانی سمت کودک کشان و اشغال گران زندگی مردم بایستی. حق دفاع برای انسان مظلومی که همه حقوق ش سلب شده هم بدیهی است لذا حمایت نظامی جمهوری اسلامی از مقاومت فلسطینی کمک به بقاء خودشان است.

برای امت مسلمان:

اولا: اگر فکر می کردید «مقاومت» کارش تمام است و باید به نظریه دو دولت تن داد در اشتباه بودید. بیایید جدی تر از مقاومت حمایت کنید. حکام خسته و ترسوی کشورتان را وادار کنید به قطع روابط اقتصادی سیاسی و حمایت مستقیم از مقاومت فلسطینی.

ثانیا: نشانه‌های افول دنیای تک قطبی آشکار شده است. همین که اسراییل باید دو هفته منتظر باشد تا تصمیم بگیرد حمله زمینی کند بمعنای پایان دوران تحقیر مسلمانان است. عزتی که داشتیم را می توانیم برگردانیم. امید به تغییر شرایط زنده شده است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    10 0
    لعنت ابدی بر رژیم آپارتاید کودکش اسرائیل
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 0
    ضربات حماس به اسرائیل را به مردم نشان دهید جنایات امروز اسرائیل را به مردم نشان دهید جنایات گذشته اسرائیل را به مردم نشان دهید مظلومیت و بی پناهی مردم غزه را به هم نشان دهید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس