کد خبر 1539250
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷
قیمت بلیت صدای هواداران پرسپولیس را درآورد

قیمت بلیت بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان صدای هواداران پرسپولیس را درآورده است.

به گزارش مشرق، قیمت بعضی از بلیت های بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا تا ۳۰۰ هزار تومان هم رسیده و این مسئله باعث اعتراض هواداران پرسپولیس شده است. حرف آن‌ها این است که مگر ورزشگاه آزادی چه امکاناتی در اختیار مردم قرار می‌دهد که ما باید چنین پولی را پرداخت کنیم؟ در تمام دنیا اگر قیمت بلیت ها بالاست ورزشگاه‌های میزبان امکانات خوبی دارند و هواداران می‌توانند چند ساعت با آرامش و توام با لذت را در ورزشگاه تجربه کنند، اما در ورزشگاه آزادی معمولاً چیزی جز اعصاب خورد شدن نصیب هواداران نمی‌شود و امکانات این ورزشگاه در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن کاملاً عادی است.

از طرفی بیشتر هواداران پرسپولیس و استقلال را قشر جوان و کارگر جامعه تشکیل می‌دهند و پرداخت۳۰۰ هزار تومان برای تهیه بلیت برایشان سنگین است.‌ای کاش مسئولان باشگاه پرسپولیس به فکر درآمدزایی از راه‌های دیگر بودند وگرنه گران کردن بلیت آن هم برای ورزشگاهی که هیچ امکاناتی ندارد، اصلاً کار قشنگی نیست.

از هر منظر که به قضیه نگاه می‌کنیم بلیت ۳۰۰ هزار تومانی برای دیدار پرسپولیس و استقلال تاجیکستان خیلی گران است. این دلیل نمی‌شود که، چون همه جا گرانی است و مثلاً بلیت سینما هم افزایش پیدا کرده، قیمت بلیت برای تماشای یک مسابقه فوتبال هم بالا برود. تاکید می‌کنیم که اکثر هواداران پرسپولیس را قشر جوان و کارگر تشکیل می‌دهند و نمی‌توانند برای رفت و آمد به ورزشگاه آزادی و تهیه بلیت مبلغی نزدیک به ۴۰۰ هزار تومان هزینه کنند.

در این شرایط اقتصادی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال باید تا جایی که می‌توانند هوای هواداران خود را داشته باشند و مراعات جیب آن‌ها را بکنند، اما به نظر می‌رسد حداقل در بازی‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا قرار نیست چنین اتفاقی رخ بدهد.

منبع: خبرگزاری آنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ... IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 0
    برای بازی های ایران 50هزار خوبه انگار ال کلاسیکو برگزار میکنن 20تا پاس متوالی نمتونن بدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس