انتظاری: کنعانی‌زادگان از لحاظ روحی به مردم آسیب زد/ پرسپولیس استقلال را دست‌کم بگیرد تنبیه می‌شود

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: کنعانی‌زادگان باید پخته‌تر، سنجیده‌تر و حرفه‌ای‌تر صحبت کند تا مردم از لحاظ روحی آسیب نبینند.

به گزارش مشرق، سهراب انتظاری درباره دیدار پرسپولیس با استقلال تاجیکستان از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ اظهار کرد: شرایط بازی‌های آسیایی با لیگ برتر کاملاً متفاوت است. استقلال تاجیکستان در انتهای جدول گروه E قرار دارد، اما در هر دو بازی خود مقابل الدحیل قطر و النصر عربستان نمایش خوبی داشت و اصلاً چهره یک تیم از پیش‌باخته را ندارد. هیچ تیمی را نباید دست‌کم گرفت و باید بدانیم هر حریفی انگیزه‌های مخصوص به خود دارد.

پرسپولیس با شکست استقلال به صدرنشینی بیندیشد

وی ادامه داد: پرسپولیس موظف است با تمام قوا آماده بازی با استقلال تاجیکستان شود و بداند اگر مجالی به این حریف بدهد عملاً فرصت کسب پیروزی خانگی را از دست داده است. پرسپولیس برای آنکه در کنار النصر مدعی صعود باقی بماند باید در هر دو دیدار رفت و برگشت با استقلال، برنده باشد تا در دیدار برگشت در عربستان با النصر دغدغه آن را نداشته باشد تا هر طور شده به دنبال پیروزی برای صعود باشد بلکه به فکر صدرنشینی باشد. هر تیمی که ضعیف شمرده شود قطعاً پرسپولیس را تنبیه می‌کند. استقلال تاجیکستان مقابل الدحیل امتیاز گرفت و به سختی برابر النصر شکست خورد. این تیم هم می‌داند اگر از پرسپولیس امتیاز بگیرد و چه بسا برنده باشد، در شرایط صعود قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

حمله تند یزدانی به کنعانی‌زادگان؛ خوب است ببازی و جایزه بگیری!

هواداران بنزین سبز پرسپولیس هستند

پیشکسوت تیم پرسپولیس با اشاره به بازگشت تماشاگران برای تماشای بازی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد: یار دوازدهم پرسپولیس به ورزشگاه می‌آید تا انرژی مثبتی به تیم ذخیره شود. به نوعی می‌توان گفت هواداران بنزین سبز پرسپولیس هستند و موتور تیم را با سرعت بیشتری به حرکت درمی‌آورند. طرفداران تیم با شعارهای خود ترس و وحشت را در دل حریفان می‌اندازند. شاید در بازی با النصر اگر حضور تماشاگران رخ می‌داد نتیجه بازی به سود تیم عربستانی نبود. فوتبال بدون تماشاگر معنایی ندارد و پرسپولیس با حمایت هواداران خود انرژی مضاعفی برای کسب نتیجه خواهد داشت.

کنعانی‌زادگان ناپخته صحبت کرد

وی درباره صحبت‌های محمدحسین کنعانی‌زادگان در ارتباط با وارد کردن خودروی ۱۰۰ میلیارد تومانی تصریح کرد: ان‌شاءالله وارد کردن خودروها مبارک ملی‌پوشان فوتبال ما باشد، ولی به نظرم یک ملی‌پوش که در خارج از کشور بازی کرده و عملکرد خوبی داشته است با توجه به شرایطی که در ایران داریم، وضعیت اقتصادی نه‌چندان خوب قشر مهمی از مردم، حرف زدن از وارد کردن خودروی ۱۰۰ میلیارد تومانی کاملاً ناپخته بود. کنعانی‌زادگان باید پخته‌تر، سنجیده‌تر و حرفه‌ای‌تر صحبت کند تا مردم از لحاظ روحی آسیب نبینند. هواداران او را به خاطر خودروی گرانقیمت دوست ندارند بلکه به خاطر فوتبالی که انجام داده و در تیم ملی موفق بوده او را دوست دارند. امیدوارم صحبت‌هایی از این دست دیگر تکرار نشود.

وقفه در مسابقات عامل مصدومیت‌هاست

انتظاری در خصوص اینکه پرسپولیس مصدومان زیادی دارد و این موضوع بازی با استقلال تاجیکستان را سخت می‌کند، گفت: نمی‌توانیم از سرمربی تیم و نوع تمرینات بدنسازی آن ایراد بگیریم. تعطیلی‌های متعدد بازی‌های لیگ برتر به همراه سفرهایی که برای بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس در تیم ملی بزرگسالان و امید به وجود آمد باعث شد تا مرتضی پورعلی گنجی و یاسین سلمانی با پارگی رباط صلیبی مواجه شوند و تا اواخر فصل دور از دسترس باشند. مصدومیت‌هایی که برای مهدی ترابی، وحید امیری و میلاد سرلک به وجود آمد هم به خاطر همین بود. البته کیفیت نامطلوب زمین‌های هم تأثیرگذار است، ولی بیشترین عامل وقفه‌های متعددی است که در برگزاری مسابقات به وجد می‌آید، چون بازیکن را از شرایط مسابقه خارج می‌کند.

منبع: خبرگزاری آنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    4 1
    بدبخت دهاتی یک دفعه آدم شد جوگیرشد
  • ایرانی IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    0 0
    از یه بیسواد دوزاری چه توقعی داری، مقصر مسئولین بی کفایت مملکت هستند که به این دوزاری ها پر و بال می دهند
  • AE ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    2 0
    تیم حکومتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس