مقانلو: استعفا دادم اما افتخار می‌کنم 3 نسل به تکواندوی ایران معرفی کردم

سرمربی تیم ملی تکواندو پس از کناره‌گیری از مسؤولیت خود گفت: خدا را شکر می‌کنم که در طول این سال‌ها موفق شدم سه نسل به تکواندوی ایران معرفی کنم و این موضوع برای من باعث افتخار است.

به گزارش مشرق، بیژن مقانلو در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی رخ داد که شما پس از ۱۵ ماه از سرمربی‌گری تیم ملی تکواندو مردان استعفا کردید، گفت: یک مقدار از ابتدا اختلاف سلیقه وجود داشت که برخی از دوستان از همان ابتدا فکر می‌کردند سهمیه المپیک را از مسیر قاره‌ای می‌توانیم کسب کنیم. این اختلاف نظرها باعث شد تصمیم بگیرم برای حفظ حرمت، جایگاه و اعتبار خودم قطع همکاری کنم. بنده در کمیته فنی اعلام کردم یا اختیار کامل می‌خواهم یا اینکه هر کسی را دوست دارید می‌توانید جایگزین من کنید.

وی در ادامه افزود: مربی بدنساز تیم ملی اهرم اصلی من بود شما نگاه کنید از مسابقات گرندپری فرانسه آمدیم و بعد از چند روز راهی هانگژو شدیم و بعد از آن قرار است راهی مسابقات دیگر شویم اما در طول ۶ ماه گذشته بنده به همراه مجید افلاکی در اعزام‌ها حضور داشتیم و مربی بدنساز در کنار تیم ما نبود.

مقانلو در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: بالاخره همه ما به دنبال این هستیم که تکواندو ایران نتیجه بگیرد من تمام تلاشم را کردم فضای خوبی را ساختم و امیدوارم این بچه‌ها که در ترکیب تکواندو هستند حفظ شوند و تیم نتیجه بگیرد. خدا را شکر در حال حاضر تیم جوان،‌جنگجو و بی‌ادعایی داریم که می‌توانند افتخارآفرینی کنند.

وی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: خدا را شکر می‌کنم در طول این سال‌ها سه نسل شجاع و جنگجو را به تکواندو ایران معرفی کردم نسل سومی که در حال حاضر در تیم ملی می‌بینیم در ۱۵ ماه موفق شدم در اختیار تکواندوی ایران قرار دهم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس