کد خبر 153846
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۱

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در رابطه با فیلم پخش شده درآمریکا در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) گفت: کاملا پیداست که این کار هم زمان با سالگرد11 سپتامبر، با مدیریت و هدایت صهیونیست ها برای تخریب وجهه دین اسلام انجام می شود.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در رابطه با فیلم موهن پخش شده درآمریکا در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) گفت: کاملا پیداست که این کار هم زمان با سالگرد11 سپتامبر، با مدیریت و هدایت صهیونیست ها برای انحراف افکار عمومی از این مساله و ایجاد شکاف بیشتر دینی وتخریب وجهه دین اسلام انجام می شود والبته ضعف استدلال درمقابل راهکارهای رهبرانقلاب در اجلاس غیر متعهدها نیز از دیگر عوامل آن است.

وی ادامه داد:علاوه بر آن با حرکتهای اجتماعی که باتوجه به بیداری اسلامی در سطح منطقه و جهان بوجود آمده، آمریکا و رژیم صهیونیستی خود را در انزوای کامل می بینند، به همین دلیل به مقدس ترین آرمانهای مسلمانان توهین می کنند تا موج منفی تبلیغاتی جدیدی را علیه مسلمانان به راه بیاندازند.

وی گفت: وظیفه دولتهای اسلامی در سطح منطقه ، سازمان ملل ونهادهای بین المللی این است که به دنبال محکومیت آمریکا و عدم صلاحیت وی در مشارکت اداره جهان باشند و از راههای دیپلماتیک برای منزوی کردن بیشتر آمریکا و صهیونیست در سطح جهان وارد شوند.

وی با بیان اینکه این حرکتها بیشتر نمایانگر ضعف استدلال عوامل آن در برابر دین مبین اسلام است افزود: قطعا حرکتهای نامبارک و غیر واقعی در مبارزه با نظام حق شکست خواهد خورد و همان گونه که در طول تاریخ حرکتهای غیرالهی محکوم به شکست بوده، شکست این حرکت ضد الهی نیز قطعی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس