مدودف در واکنش به ماجرای کریم بنزما: مخالفت با ایدئولوژی غرب تاوان دارد

معاون شورای امنیت ملی روسیه در واکنش به متهم کردن کریم بنزما از سوی وزیر کشور فرانسه، گفت که ایستادگی مقابل ایدئولوژی غرب، همواره با مجازات همراه است.

به گزارش مشرق، «دیمیتری مدودف» نخست‌وزیر اسبق روسیه و معاون شورای امنیت ملی این کشور در کانال تلگرامی خود به حملات مقامات فرانسوی علیه «کریم بنزما» ستاره سابق رئال مادرید و بازیکن فعلی تیم الاتحاد پس از حمایت وی از فلسطین واکنش نشان داد.

به نوشته وبگاه روسیا الیوم، مدودف نوشت: «خروج از مسیر ایدئولوژی غرب، با مجازات مستقیم همراه است؛ در حال حاضر می‌توانی با اسرائیلی‌ها همدردی کنی، اما همدردی با فلسطینی‌ها ممنوع است».

او سپس با لحن کنایه‌آمیز نوشت: «شما نباید برای آن‌ها متاسف شوید، به این بهانه که همه آنها تروریست هستند؛ بگذارید هزاران نفر بمیرند، کودکان، زنان و سالمندان صرفاً مواد مصرفی هستند».

«کریم بنزما» که تابعیت فرانسوی دارد، چندی پیش با اعلام حمایت از مردم غزه در صفحه توئیتر خود نوشت: «تمام دعای ما برای ساکنان غزه که بار دیگر قربانی این بمباران های ناعادلانه شدند که از هیچ زن و کودکی دریغ نمی‌کنند».

پس از آن «جرالد دارمانین»، وزیر کشور فرانسه، بنزما را به داشتن ارتباط با گروه «اخوان المسلمین» که توسط برخی از کشورها به عنوان یک سازمان تروریستی شناخته می‌شود، متهم کرد و گفت: «همانطور که همه ما می‌دانیم کریم بنزما پیوندهای ناپسندی با اخوان المسلمین دارد».

پس از آن «والری بویر» سناتور فرانسوی زبان به تهدید کریم بنزما گشود و گفت که اگر سخنان وزیر کشور فرانسه درست باشد، باید تابعیت این ستاره فوتبال لغو شده و هم توپ طلایی که سال ‏گذشته به بنزما داده شده بود پس گرفته شود. ‏

در این میان کریم بنزما نیز اتهام‌های موجود را «افترا» خوانده و گفته که در حال ثبت شکایت علیه وزیر کشور فرانسه و دیگر کسانی که بر او اتهام زده‌اند، است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    آزادگی همه جا هزینه دارد و بزرگترین جهاد گفتن کلمه حق در برابر ظالم است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس