کد خبر 1537949
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶
رضازاده: یاد سیامند رحمان همواره با ما است/دنبال مدال‌های خوشرنگ در هانگژو هستیم

رئیس انجمن پاراوزنه برداری ابراز امیدواری کرد که پس از ۱۸ مرحله اردوی آمادگی، ملی‌پوشان پاراوزنه‌برداری مدال‌های خوش‌رنگی برای کاروان «فرزندان ایران» به ارمغان آورند.

به گزارش مشرق، حسین رضازاده رئیس انجمن پارا وزنه‌برداری روز پنجشنبه در گفت‌وگویی آمادگی بدنی و روحی ملی‌پوشان پاراوزنه برداری ایران در آستانه چهارمین دوره بازی‌های پارا آسیایی هانگژو را خوب توصیف کرد و گفت: تیم مردان ایران با ۱۰ نفر و تیم بانوان هم برای اولین بار با چهار نفر در بازی‌های پارآسیایی شرکت کرده‌اند. خوشبختانه با حمایت کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و توان‌یابان، ۱۸ مرحله اردوی آمادگی را سپری کردند و امیدوارم در روز مسابقات هم بتوانند توانایی خود را نشان دهند و مدال‌های خوش رنگی برای کاروان ورزشی فرزندان ایران به ارمغان آورند.

دارنده ۶ طلای المپیک و جهان در دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ادامه داد: سال‌ها وزنه زدم و حالا با افتخار کنار ورزشکارانی هستم که به معنای واقعی بااراده هستند؛ من هم تمام تلاش خود را برای ایجاد شرایط مناسب برای توان یابان انجام می‌دهم.

رییس انجمن پاراوزنه‌برداری با گرامیداشت یاد و خاطره سیامند رحمان گفت: یاد و خاطره این قهرمان پرآوازه که افتخارات بسیار ارزشمندی برای کشورمان به ارمغان آورد، همواره زنده است و همواره یاد این پهلوان خوش اخلاق هستیم و امیدوارم بچه‌ها با مدال‌های خوش‌رنگ روح سیامند عزیز را شاد کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس