کد خبر 1537695
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰
تحریم‌های آمریکا در ارتباط با حماس

وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز تحریم‌هایی را علیه حماس وضع کرد.

به گزارش مشرق، وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز چهارشنبه تحریم‌های جدیدی را به بهانه‌های واهی و مضحک علیه مقاومت فلسطین (حماس) وضع کرد.

بر اساس اعلام وبگاه وزارت خزانه داری آمریکا، دفتر کنترل دارایی‌های وزارت خزانه داری آمریکا (OFAC) با صدور بیانیه‌ای از وضع تحریم‌هایی علیه ۹ فرد و یک شرکت مرتبط با حماس خبر داد.

بیانیه صادره از سوی این نهاد آمریکایی اضافه می‌کند: امروز دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا ۱۰ تَن از اعضای کلیدی گروه حماس، عاملان و تسهیل گران مالی در غزه و نقاط دیگر از جمله سودان، ترکیه، الجزایر و قطر را تحریم کرد.

بیانیه مذکور در ادامه اضافه می‌کند: این اقدام اعضایی را هدف قرار می‌دهد که دارایی‌های یک سبد سرمایه گذاری سری حماس را مدیریت می‌کند، یک تسهیل کننده مالی مستقر در قطر با روابط نزدیک با ایران، یک فرمانده کلیدی حماس، و یک صرافی ارز مجازی مستقر در غزه و اپراتور آن هستند.

وزارت خزانه داری آمریکا بدون اشاره به مبارزه بی امان ایران با تروریست‌های چندملیتی مصنوع این کشور در عراق و سوریه (بر اساس قوانین بین المللی و مطابق با درخواست کشورهای متبوع) در ادعایی مضحک مدعی شد: تا به امروز، خزانه داری (آمریکا) نزدیک به ۱۰۰۰ فرد و نهاد مرتبط با تروریسم و تامین مالی تروریسم توسط ایران و گروه‌های نیابتی آن از جمله حماس، حزب الله و سایر گروه‌های تروریستی همسو با ایران در منطقه را هدف قرار داده است!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس