بایدن: اگر اسرائیل وجود نداشت، برای تأسیس آن تلاش می‌کردیم

رئیس جمهور آمریکا امروز با تکرار سرسپردگی خود به اشغالگران قدس اعلام کرد: اگر اسرائیل وجود نداشت، برای تأسیس آن تلاش می‌کردیم.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا امروز چهارشنبه در سخنانی بی اشار به ۷ دهه اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی ادعا کرد: اسرائیلی ها و آمریکایی ها به گروگان گرفته شدند و جنایات فجیعی علیه آنها انجام شد!

رییس جمهور آمریکا ادامه داد: هرگز دوباره دست‌ بسته نخواهیم ایستاد و به خانواده‌ های اسرا می‌ گوییم که شما تنها نیستید. ... اگر (رژیم) اسرائیل وجود نداشت، برای تأسیس آن تلاش می‌ کردیم و الان هم به حمایت از آن ادامه خواهیم داد.

«جو بایدن» اضافه کرد: از کنگره می‌ خواهم که تدارکات و کمک‌ ها را برای حمایت از سامانه گنبد آهنین و به طور کلی (حمایت) از اسرائیل افزایش دهد. آنچه در اسرائیل رخ داد ۱۵ برابر آن چیزی است که در ۱۱ سپتامبر رخ داد. ایالات متحده در این روزهای سیاه در کنار اسرائیل خواهد ماند.

این مقام آمریکایی با طرح ادعاهایی عوام فریبانه مدعی شد: باید در مورد اهداف مورد نظر و راه های دستیابی به آنها شفافیت وجود داشته باشد. تمام دنیا برای جان باختگان دیروز در بیمارستان غزه عزادار هستند! امروز از دولت (آمریکا) خواستم تا برای رساندن کمک به غیرنظامیان در غزه تلاش کند! اسرائیل موافقت کرد که به غیرنظامیان غزه کمک کند! ۱۰۰ میلیون دلار به غزه و کرانه باختری کمک خواهیم کرد!

وی با اتخاذ ژستی فریبنده افزود: مردم فلسطین نیز به شدت رنج می برند. ... ما باید برای دستیابی به راه حل دو دولتی تلاش کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 13
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عبدالله IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    3 0
    تو غلط می کنی احمق کودن کودک کش !!!
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    3 0
    حالا باز هم بگویید مردک حواس ندارد
  • اکبر IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    0 0
    این حرف نشون میده که این رژیم جعلیه اسراییل مثل یه شرکته که تاسیس شده وحالا باید منحل بشه مرگ بر رژیم جنایتکار
  • همرزم هادی IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    0 0
    بایدن گیج زودتراسرائیل راترک کن که به سلامتیت آسیب نرسد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس