کد خبر 1537647
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
ایران بهشت سلبریتی‌ها

چطور می شود فیلم برادری که در کنار پیکر نیمه جان خواهرش نشسته و برای او شهادتین می خواند را دید و قلب ادم نلرزد ؟! مگر می شود ضجه های کودکان فلسطینی را دید و خون ادم به جوش نیاید ؟!

به گزارش مشرق؛ جنایت شب گذشته رژیم اشغالگر قدس و صحنه های دهشتناک از پر پر شدن کودکان و زنان و مردان ، قلب هر انسان ازاده ای را به درد می آورد . این خون شهدا اتشی در دلها روشن کرده که به خواست خداوند تعالی قطعا رژیم منفور صهیونیستی را ذوب میکند . طی روزهای اخیر در بسیاری از کشورها مردم با دیدن جنایات رژیم صهیونیستی به خیابان امده و اعتراض و خشم و نفرت خود را علیه این رژیم کودک کش اعلام داشته اند . به خصوص شب گذشته و امروز بسیاری از مردم چه در ایران و چه در کشورهای دیگر بعد از جنایت بیمارستان المعمدانی خونشان به جوش آمد و راهی خیابان شدند و یا در فضای مجازی نفرت خود را علیه رژیم کودک کش اسرائیل ابزار کردند . در این بین سلبریتی ها در کشورهای مختلف هم با دیدن تصاویر جنایات اسرائیل در روزهای اخیر ، با حامیان مردم مظلوم فلسطین همصدا شدند و در صفحات خود واکنش هایی نشان دادند. از کریم بنزما و ژاوی هرناندز تا جیجی حدید سلبریتی آمریکایی و بسیاری دیگر که ابزار همدردی خود را حتی شده با یک تصویر یا یک خط ثبت کردند .

شب گذشته و بعد از پخش تصاویر و فیلم های دردناک از بیمارستان معمدانی درحالی که بغضی سنگین در گلوی بسیاری از مردم کشورمان نگذاشت تا صبح چشم برهم بگذارند ، اما متاسفانه هنوز صدای بسیاری از سلبریتی ها و ورزشکاران و درنیامده است.

مردم منتظر هستند ببینند ، جماعتی که حتی بخاطر کشته شدن یک حیوان ، صدایشان همه را کر میکرد ، تا کی میتوانند در مقابل پرپر شدن کودکان غزه سکوت کنند ، چطور میتوان فیلم پدری را که بدن قطعه قطعه فرزندش را در پلاستیک جمع کرده ، دید و نَگریست ؟!

چطور می شود فیلم برادری که در کنار پیکر نیمه جان خواهرش نشسته و برای او شهادتین می خواند را دید و قلب ادم نلرزد ؟! مگر می شود ضجه های کودکان فلسطینی را دید و خون ادم به جوش نیاید ؟!

آیا قلبشان از سنگ است که قلمشان علیه اسرائیل نمی نویسد یا نه منافعشان در خطر می افتد ؟! مگر می شود برای یک سگ موری کرد اما برای انسان نه ؟! ایا تعهدی در پشت پرده وجود دارد که این قلم علیه رژیم غاصب و جنایکار صهیونیستی تکان نمی خورد ؟

این یک مطالبه عمومی از سلبریتی ها است که زمین خود را مشخص کنند ! در کدام سمت هستند ؟! در زمین رژیم کودک کش صهیونیستی یا در زمین مردم ؟ چناچه این سکوت ادامه پیدا کند قطعا با برخورد مردم ، جایگاه سست خود درجامعه را از دست خواهند داد .

اسامی سلبریتی هایی که تا این لحظه زمین خود را مشخص نکرده اند به شرح ذیل می باشد :

عادل فردوسی پور ، جواد نکونام ،مهدی مهدوی کیا ،عارف غلامی، همایون شجریان ،سروش رفیعی ،علیرضا حقیقی، حسین ماهینی ،مسعود شجاعی، وحید هاشمیان ،جواد نکونام ،حمید مطهری ،حسن اشجاری ،رضا بهرام ،مجتبی جباری ،پیمان رجبی، محمد نادری ،سعید روستایی ،علیرضا فغانی ،کمال کامیابی نیا ،رضا صادقی ، نوید محمدزاده ،شروین حاجی پور، عباس جمشیدی فر، ایرج طهماسب گوهر خیراندیش ،همایون غنی زاده ،طناز طباطبایی، بهنام بانی، مستانه مهاجر، پژمان بازغی ، پرویز پرستویی ، رسول خادم ، محسن تنابنده ، اناهیتا همتی ، یحیی گل محمدی ، نیکی کریمی ، سعید اقا خانی ، رامبد جوان ، لاله اسکندری ، کامبیز دیرباز ، محراب قاسم خانی ، بهنوش بختیاری ، کریم باقری ، لیندا کیانی ، بهنوش طباطبایی ، رضا کیانیان

از جمله سلبریتی هایی هستند که تا این ساعت سکوت کرده اند و منتظر واکنش انها هستیم .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 27
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    38 1
    همشون رو هم یه ریال نمی ارزن فقط بیت المال مسلمانان و ریختید تو شکم این صهیونیست پرستا. تف به شما
    • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      19 1
      ما روی سخنمان با انسان است نه سیلبریتی.
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    28 0
    جالبه اکثر این سابریتی ها ییرکه هنوز هیچ واکنشی نداده اند اول که تو هر مسئله ایی اظهار نظر میکنند و زر زیادی هم میزنند مثل پرویز پرستوئی و نوید محمد زاده و.... دوم اینکه خیلی هشون هم تابعیت دوگانه دارند!
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    26 0
    الپاسپورت ماالپاسپورت و ما ادراک ماالپاسپورت الگیرینکارت ماالگرینکارت و ماادراک ماالگرینکارت الویزا ماالویزا و ماادراک ماالویزا الاسکار ماالسکار و ماادراک ماالاسکار الکن ما الکن و ماادراک ما الکن ...... .........
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    19 0
    جمهوری اسلامیِ عزیز... اوجِ بدی ای که ازش داشتند غش کردن یه دختر بود که فیلمش هم بود... الان این یهودیان صهیون خودشون معترف به تجاوز گروهی و قتل و ... اند و تا همین روزا که ۱۰۰۰ تا کودک رو کشتند... فرق زمین تا آسمون...
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    22 0
    فتنه های اخر الزمان فتنه گران را رسوا میکند، اینایی که دم از حقوق بشر میزدند تا حالا خفه خون گرفتند
  • م.ف IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    17 0
    این آدم ها رو الکی الکی بزرگ کرده ایم حیف نون برای اینا.... و وای به کودکان و نوجوانان ما که این از ما بهترون شدن الگوی زندگی هاشون
  • یه مامان با حال IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    19 0
    همشون رو بریزی تو سطل آشغال سطل استفراغ شون میکنه چی میگید شما شرف چیز بدی نیست ولی متاسفانه بسیاری از سلبریتی ها ندارن
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    4 0
    پای دلاروگرین کارت درمیونه
  • Hl IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    9 0
    ساده ای. اگه فکر کنید اینا به ضرر اربابشون حرف میزنند. در این صورت مواجبشون قطع میشه.
  • Hl IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    6 0
    ساده ای. اگه فکر کنید اینا به ضرر اربابشون حرف میزنند. در این صورت مواجبشون قطع میشه.
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    5 0
    سلبریتی خوب سلبریتی مرده ست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس