به گزارش مشرق، اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توئیتی نوشت:

امروز در نامه‌ به وزرای فرهنگ و اطلاع‌رسانی کشورهای اسلامی دو ابتکار دولت ایران را پیشنهاد کردم:

همه ما دولتهای خود را ترغیب کنیم دراقدامی جمعی علیه رژیم صهیونیستی به سبب نقص حقوق رسانه‌ها و جنایت جنگی علیه خبرنگاران به دیوان لاهه شکایت کنند.

ایران دراین راه پیش‌قدم است.

امروزه روشنفکران مستقل جهان به اردوگاه مقاومت پیوسته‌اند و این فرصت تاریخی برای «اتحاد متفکران مقاومت» باید قدر دانسته شود.

تهران آماده است در سریع‌ترین زمان برای تبادل ابتکارات فرهنگی علیه رژیم صهیونیستی، میزبان متفکران مقاومت باشد و اقدامات فوری‌ای را انجام خواهد داد.

قساوت‌های صهیونیستی در کنار بمباران دفاتر شبکه های خبری در غزه، «جنایت جنگی علیه خبرنگاران» است و نه فقط نقض فاحش حقوق فرهنگی مردم، بلکه محدودیت سیستماتیک نظامی علیه رسانه‌های جهانی به شمار می‌رود و باید از هر امکانی برای حفاظت از خبرنگاران و رسانه‌ها استفاده کنیم.

ما به عنوان کارگزاران فرهنگی جهان اسلام، وظیفه داریم سیاستی کارساز را در حوزۀ مسئولیت خود در پیش گیریم تا نقشی عمده در حمایت از حقوق فرهنگی مقاومت اسلامی ایفا کنیم؛ اقدامی که مستقیماً بر عهدۀ ما وزرای فرهنگ و اطلاع‌رسانی کشورهای اسلامی است و باید این مسئولیت را به انجام رسانیم.

اعلام آمادگی تهران برای میزبانی از متفکران مقاومت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • raya IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    4 3
    أشْهَدُ أنْ لا الهَ الّا اللَّه و أشْهَدُ أنَّ مُحَمَّداً رَسُولُ اللَّه ملت مسلمان بپاخیزید از خواب غفلت ! از مسولین خواهش میکنم از شخص رهبر عزیز نام نویسی و اعزام داوطلبین به جبهه علیه جانی های صهیونیستم را آغاز کنند بی شک خدا یاور ماست و سرزمین قدس آزاد خواهد شد!
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    1 5
    افراط وحرافی
  • US ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    ایران به جای این نمایش های توخالی عملا اقدام کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس