کد خبر 1536382
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
خودرو نمایه

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: از امروز سامانه خودروهای وارداتی برای انتخاب نوع خودرو تا سه شنبه برای متقاضیان بازگشایی شد.

به گزارش مشرق، مهدی تقدسی با اعلام این خبر افزود: اسفند سال گذشته ۳۳ هزار نفر در طرح ثبت نام خودروهای وارداتی شرکت کرده بودند که از این میزان ۳۰ هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند. برای شرکت در این طرح متقاضیان باید ۵۰۰ میلیون تومان در حسابشان مسدود می‌کردند.

به گفته مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو، سامانه برای این دسته از متقاضیان بازگشایی شد و آن‌ها می‌توانند تا سه شنبه ۲۵ مهر ماه خودروی مورد نظر را انتخاب کنند. متقاضیان می‌توانند با ورود به سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی به نشانی saleauto.ir با اطلاع از مشخصات فنی خودروهای وارداتی، اقدام به انتخاب خودروی مورد نظر کنند.

آغاز فروش خودروهای وارداتی

تقدسی می‌گوید: در این مرحله، سایپا با عرضه چانگان CS۵۵، پارس‌خودرو با عرضه خودروی زوتی DL۵، ماموت خودرو با عرضه فولکس واگن جتا VS۷، کوشا خودرو با خودروی کیا سلتوس، کرمان موتور با هیوندای النترا و معین خودرو با تویوتا کرولا حضور خواهند داشت.

پیش از این مهدی ضیغمی مجری طرح واردات خودرو گفته بود: تلاش می‌کنیم این خودروها با همکاری بانک مرکزی تا پایان آذر و نهایت دی ماه تحویل مشتریان شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 1
  • انقلابی منطقی IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    4 0
    بیچاره ما مردم که منتظر ارزانی خودرو بودیم! این هم مانند بقیه وعده ها سراب بود
  • GB ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    2 0
    واجد شرایط؟ مگه می‌خواستن ازدواج کنن؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس