کشته شدن 9 اسیر دیگر نزد مقاومت فلسطین در حملات رژیم صهیونیستی به غزه

گردان های القسام اعلام کردند بر اثر ادامه حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ۹ اسیر دیگر در نزد مقاومت فلسطین از جمله چهار تبعه خارجی در طول ۲۴ ساعت گذشته کشته شدند.

به گزارش مشرق به نقل از سمانیوز، گردان‌های القسام در روزهای گذشته اعلام کرده بودند که ۱۳ اسیر در نزد مقاومت فلسطین در حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه کشته شده اند.

القسام افزود: شش اسیر در استان شمالی نوار غزه در دو مکان متفاوت و هفت اسیر دیگر در استان غزه و در سه مکان مختلف بر اثر بمباران اشغالگران کشته شدند.

گردان های القسام پیشتر هم اعلام کرده بودند بر اثر ادامه بمباران مناطق مختلف غزه، چهار اسیر اسرائیلی و نگهبانان آنها کشته شدند.

با ورود عملیات "طوفان الاقصی" به هشتمین روز خود و کسب پیروزی های کم نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی، بمب افکن های رژیم جعلی اسراییل به طور جنون آمیز مناطق مسکونی، درمانی، مساجد و مکان های تجمع آوارگان فلسطینی در غزه را به دستور سران تل آویو بمباران می کنند.

رژیم صهیونیستی که تاکنون تلاش هایش برای توقف عملیات مقاومت در سرزمین های اشغالی به جایی نرسیده و سران این رژیم هنوز در شوک شکست بی نظیر مقاومت فلسطین به سر می برند، همچنان غیرنظامیان فلسطینی را هدف قرار می دهند و به دنبال کوچ اجباری فلسطینیان با تبدیل کردن غزه به زمین سوخته می گردند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، وزارت بهداشت فلسطین از افزایش شمار شهدای غزه به ۲۲۱۵ نفر و شمار مجروحان به ۸۷۱۴ نفر در هشت روز جنایت رژیم صهیونیستی خبر داد.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد که شمار شهدا در کرانه باختری از شنبه گذشته تاکنون به ۵۴ نفر و شمار زخمی ها به بیش از ۱۱۰۰ رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    11 3
    امیدوارم روزی لندن و نیویورک و پاریس مثل عکس بال بشوند.
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    12 3
    امیدوارم روزی لندن و نیویورک و پاریس مثل عکس بالا بشوند.
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    11 3
    امیدوارم روزی لندن و نیویورک و پاریس مثل عکس بال بشوند.
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    2 0
    وظیفه تک تک شما حماس گرایان، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس