ادعای ارتش رژیم صهیونیستی درباره کشته شدن 3 عامل نفوذی در مرز لبنان

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد ۳ فرد فلسطینی که در تلاش برای نفوذ به اراضی اشغالی بوده‌اند، در درگیری با نیروهای این رژیم کشته شده‌اند.

به گزارش مشرق، ارتش رژیم صهیونیستی، صبح امروز (شنبه)، مدعی تلاش ۳ فرد برای نفوذ به اراضی اشغالی فلسطین شد.

براساس ادعای ارتش رژیم صهیونیستی ۳ فرد مذکور که از لبنان در تلاش برای ورود به اراضی اشغالی فلسطین بوده‌اند، در درگیری با نظامیان این رژیم کشته می‌شوند.

در بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی اشاره شده است که این ۳ فرد، فلسطینی بوده‌اند. ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته نیز از تبادل آتش در خطوط مرزی لبنان خبر داده بود. روزنامه «العربی الجدید» به نقل از یک مقام اطلاعاتی لبنان گزارش داده بود که این درگیری میان گروه‌های فلسطینی مستقر در جنوب لبنان و نیروهای رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

نیروهای مقاومت فلسطین، صبح روز شنبه هفته گذشته، در پاسخ به جنایات‌های رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی عملیاتی را تحت عنوان «طوفان الاقصی» آغاز کردند.

به دنبال این عملیات بزرگ، دست‌کم ۱۵۰۰ صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند. کابینه رژیم صهیونیستی در پی عملیات مقاومت وضعیت جنگی اعلام کرد و آب و برق نوار غزه را قطع کرد. ارتش رژیم صهیونیستی در این حمله بسیاری از تأسیسات غیرنظامی از جمله چند بیمارستان، مسجد و خانه‌های مسکونی را در نوار غزه هدف قرار داد.

در حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، حدود ۱۹۰۰ فلسطینی از جمله ده‌ها زن و کودک به شهادت رسیده‌اند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس