درگیری شدید میان ارتش لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی

منابع خبری از درگیری شدید میان ارتش لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی در مرز میان لبنان و اراضی اشغالی خبر می‌دهند.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، درگیری‌های شدیدی میان ارتش لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی در مرز میان لبنان و اراضی اشغالی به وقوع پیوسته است.

خبرنگار المیادین از شنیده‌شدن صدای تیراندازی به سوی شهرک صهیونیستی «کیبوتس مسکاف» در شمال اراضی اشغالی و در نزدیکی مرز لبنان خبر داد. در نزدیکی موضع ظهر الجمل که در اختیار نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی است و در حدفاصل رامیه و عیتا الشعب در نزدیکی مرزهای شمالی اراضی اشغالی قرار دارد نیز تیراندازی رخ داده است.

در منطقه المطله نیز انفجارهایی به وقوع پیوسته و ارتش رژیم صهیونیستی عملیات جستجو برای یافتن مبارزان مقاومت که احتمال دارد به اراضی اشغالی نفوذ کرده باشند را ادامه می‌دهد.

ارتش رژیم صهیونیستی یکی از برج‌های دیده‌بانی ارتش لبنان در الضهیره واقع در مرزهای جنوبی لبنان را هدف قرار داده است. همچنین اطراف شهرک العدیسه در نزدیکی مرزهای جنوبی لبنان توسط گلوله‌های خمپاره هدف قرار داده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 28
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    8 14
    صفت چهارم : ترک اعانت مسلمین و عدم اهتمام در امور ایشان ترک اعانت مسلمین و عدم اهتمام در امور ایشان و منشا این صفت ، اگر عداوت یا حسد باشد ، از رذایل قوه غضبیه خواهد بود . و اگر باعث آن ، کسالت ، یا بخل ، یا ضعف نفس باشد از نتایج قوه شهویه محسوب خواهد شد . و بالجمله شکی نیست که : این ، از رذایل صفات ، و از جمله مهلکات ، و علامت ضعف ایمان و باعث حرمان از درجات «جنان» [1] است . و احادیث و اخبار در مذمت آن بسیار وارد شده . و از حضرت امام محمد باقر - علیه السلام - مروی است که : «هر که مضایقه کند ازاعانت برادر مسلم خود و بر آوردن حاجت او ، مبتلا می شود به اعانت کردن کسی که در اعانت او گناه باشد و هیچ مزدی از برای او نباشد» . [2] و از حضرت صادق - علیه السلام - مروی است که : «هر مردی از شیعیان ما که یکی از برادران او به نزد او آید و از او در حاجتی استعانت جوید و آن مرد با وجود قدرت ، اعانت او را نکند خدا مبتلا سازد او را به اعانت کردن دشمنان ما ، تا به واسطه آن ، خدادر روز قیامت او را عذاب کند» . [3] و فرمود که : «هر مؤمنی منع نماید از مؤمن دیگر چیزی را که به آن محتاج باشد ، وآن شخص قادر بر رسانیدن آن به او باشد - از خود یا از جای دیگر - خدا در روز قیامت او را باز می دارد در حالتی که روی او سیاه و چشم او کبود و دستهای او به گردن بسته باشد . پس خطاب می رسد که : این است خیانتکاری که خیانت با خدا و پیغمبر نموده . پس امر می شود که : او را به جهنم افکنند» . [4] روزی آن سرور به جمعی که در خدمت او حاضر بودند فرمود : «چه شده است شمارا که استخفاف به ما می کنید ؟ مردی از اهل خراسان برخاست و عرض کرد : معاذ الله که ما استخفاف به تو یا به چیزی از فرموده تو کنیم . حضرت فرمود : تو یکی از آنهائی که به من استخفاف کردی . عرض کرد معاذ الله . حضرت فرمود : آیا نشنیدی که فلان شخص در نزدیکی منزل جحفه وقتی که می آمدی می گفت : مرا به قدر یک میل سوارکن که و الله خسته شده ام ، و تو سر راست نکردی ، پس استخفاف به او کردی . و هر که استخفاف به مؤمنی کند به ما استخفاف کرده است و حرمت خدای - عز و جل - را ضایع نموده است» . [5] و فرمود : «هر که به جهت حاجتی به نزد برادر خود رود و او قدرت بر روا کردن آن داشته باشد و روا نکند ، خدا بر او مسلط می کند افعی را که انگشت ابهام او را در قبر بگزد ، تا روز قیامت» . [
    • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      0 0
      خدا شفات بده.
  • مهدی IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    61 15
    اسرائیل باید نابود شود
    • حسن IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      1 0
      باشعار دادن که اسراییل نابود نمیشه الان وقتشه بشتابید به سرزمینهای اشغالی جهت مبارزه بارژیل اشغالگر
  • عبدالله IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    شیعیان اثناعشری حواس‌شان جمع باشد وارد بازی خطرناک نشوند که در عداوت گبر و یهود (طوفان الأقصیٰ) هرچه از طرفین کشته شود به نفع اسلام است. و السلام
  • کارگر IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    پس این حزب‌الله کی جواب میده من موندم.بابا بزنین دیگه .خجالت نمیکشین
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    ارتش‌های دیگر دول اسلامی جهان اسلام هم مثل ارتش غیرتمند لبنان وارد میدان نبرد با یهود و اسرائیل کودک کش شوند. عمر اسرائیل را خداوند تمام کرده و در های جهنم را به سمت این قوم یاغی پیامبر کش و انسان کش باز کرده. به میدان نبرد با اسرائیل بشتابید که پیروزی از آن مسلمانان است.
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    باید اسرائیل از چهار جبهه بمباران گردد وقتی وزرای خارجه مستکبر به سرزمینهای اشغالی سفرکرده و مهمات برایشان می برند چرا دولت های اسلامی وظیفه واضح خود عمل نمیکنند ؟
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    من از اینجا می رم بجنگم تو هم دوست داری بیا
  • T.m IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    16 4
    الان وقت انتقام سخته سپاه پاسداران
    • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      0 0
      بیشتر زمینهای فلسطینیها توسط یک ایرانی برای یهودیان خریداری شده به جای وحشی گری یه کم انسان باشیم‌
  • علی IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    16 5
    درودبر شیرمردان مقاومت...خدا باشماست و شما فاتح جنگین..شک نکنید این وعده ی خداست
    • احسان IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      0 0
      خیلیییییی تو فیلمی🤣🤣🤣🤣مختاااااار🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣خیلی خندیدم ب این حرف زدنت مختاااااار🤣🤣🤣🤣
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    9 5
    پينوكيو در مقابل اخبار شرق لنگ انداخته
    • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      0 0
      چخه آلبانی خاکبرسر. تو ببین مریم لکاته چی میگه.
    • محمد IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      0 0
      تو برو همون من وتو و اینتراشغال رو نگاه که هر اراجیفی رو به خوردت بدن ، مخاطب و گ.و فرز میکنن.
  • عباس رشیدی IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 0
    قبل از هر اقدامی باید اول فکری به هواپیماهای اسراییل کشیده شود اگر هواپیمارا از دست اسراییل بگیری دیگه اسراییل کامل شکست خورده است
  • میرزا US ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 0
    ای جانم ای ماشاالله ب شیرمردان حزب الله دستوبازوی توانمندتان رامیبوسم ایکاش میشددراین نبردمقدس دوشادوشتان میجنگیدم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس