ژنرال صهیونیست: نتانیاهوی شکست خورده باید استعفا دهد

یک ژنرال ارشد رژیم صهیونیستی خواستار اذعان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم به شکست و استعفا از ریاست کابینه این رژیم شد.

به گزارش مشرق، ژنرال موشه یعلون، رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش و وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی با حمله به کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم به خاطر شکست در برابر مقاومت فلسطین گفت: کابینه اسرائیل و رئیس آن باید استعفا داده و به شکست اذعان کند.

دانی دانون عضو کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی از حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو نیز گفت: اعتماد اسرائیلی ها به رهبران هرگز به وضعیت گذشته باز نخواهد گشت.

اخیرا نیز یک رسانه صهیونیستی با انتشار نظرسنجی از کاهش محبوبیت ائتلاف حاکم به رهبری بنیامین نتانیاهو درپی شکست از مقاومت فلسطین خبر داد.

براساس نظرسنجی انجام شده توسط روزنامه صهیونیستی «معاریو»، حزب «اتحاد» به رهبری «بنی گانتس» که اکنون ۱۲ کرسی در کنست(پارلمان) رژیم صهیونیستی دارد در صورت برگزاری انتخابات پارلمانی، ۴۱ کرسی کسب خواهد کرد.

معاریو علت کاهش محبوبیت نتانیاهو و متحدانش در میان صهیونیست ها را شکست اطلاعاتی و امنیتی از مقاومت فلسطین عنوان کرد.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    2 0
    کسی که خدا را نداشته باشد هیچکس بهش کمک نمیکند و دستش را نمیگیرد و اگر بخواهد هم نمیتواند. گفته خدا : مرگ بر اسراییل و آمریکا حتمی شده است و امثالشان ... # قدرت و عظمت بینهایت خدای متعال ...
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    سلام . در روایات و احادیث معتبر و مشهور و احسن آمده است که : امام زمان با رعب و ترس و وحشت در دل دشمنانش توسط خدا به وسیه اسباب و غیر آن یاری میشود به جای اینکه دشمنان ایران اسلامی و شیعی که مجهز به بینهایت سلاح از جمله سلاح کلاهک هیدروژنی هسته ایی بیشتر از ایران هستند در موضع قدرت باشند در موضع ضعف هستند و از محور مقاومت میترسند و نه تنها حمله نمیکنند بلکه میترسند بهشان حمله بشود و این یکی از نشانه های آماده شدن مقدمات ظهور امام زمان عج میباشد .... تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل .... کسی که خدا را نداشته باشد هیچکس بهش کمک نمیکند و دستش را نمیگیرد و اگر بخواهد هم نمیتواند. گفته خدا : مرگ بر اسراییل و آمریکا حتمی شده است و امثالشان ... # قدرت و عظمت بینهایت خدای متعال ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس