کد خبر 1535433
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵
دیدار پادشاه اردن و محمود عباس با محوریت جنگ غزه

ملک عبدالله دوم پادشاه اردن و رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن دیدار در امان، درباره سیاست رژیم صهیونیستی مبنی بر مجازات دسته جمعی ساکنان غزه هشدار دادند.

به گزارش مشرق، پادشاه اردن و رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن دیدار در امان بر ضرورت توقف تشدید تنش‌های نظامی در نوار غزه و کرانه باختری تاکید کردند.

ملک عبدالله دوم و محمود عباس در این دیدار که در کاخ الحسینیه در امان برگزار شد، بر اهمیت باز کردن دالان‌های فوری بشردوستانه برای رساندن کمک‌های پزشکی و امدادی به نوار غزه و تأمین آب و برق و عدم ایجاد مانع در مسیر تلاش‌های سازمان‌های بین‌المللی برای ارائه خدمات بشردوستانه تضمین‌شده در کنوانسیون‌های بین‌المللی تأکید کردند.

پادشاه اردن در این دیدار درباره اتخاذ سیاست مجازات دسته جمعی علیه ساکنان نوار غزه هشدار داد و بر لزوم احترام به قوانین بین المللی بشردوستانه و عدم نقض قوانین بین المللی از طریق هدف قرار دادن غیرنظامیان بی گناه تاکید کرد.

ملک عبدالله دوم خاطرنشان کرد که اردن با طرف‌های تأثیرگذار و شرکای منطقه‌ای و بین‌المللی تلاش‌های فشرده‌ای انجام می‌دهد تا اقدامات فوری بین‌المللی برای توقف تنش‌ها، محافظت از فلسطینی‌ها و جلوگیری از آوارگی آنها را مورد بحث قرار دهد.

ملک عبدالله دوم و محمود عباس ضمن هشدار درباره تشدید بحران انسانی و افزایش و گسترش خشونت‌ها و عواقب ناگوار آن در سطح منطقه، بر اهمیت حفظ هماهنگی نزدیک با کشورهای عربی و اتحاد عرب با هدف جلوگیری از وخامت اوضاع در غزه تأکید کردند.

پادشاه اردن در این دیدار بر حمایت کشورش از تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد و افزود که امان از هیچ تلاشی برای ایستادن در کنار برادران فلسطینی و ارائه و رساندن کمک‌های فوری بشردوستانه و پزشکی به غزه دریغ نخواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • Ali IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    این عباس بدرد چه میخورد؟
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    تنها راه پیروزی بر اسرائیل حمله متفق دول اسلامی وملت اسلام و ارتش و نیروهای مردمی خود جوش کشورهای اسلامی بر خانه عنکبوت است واز نفس انداختن اسرائیل با جنگی طولانی مدت ونفس گیر ومستمر ، نقطه ضعف اسرائیل زود از نفس افتادنش است چون اسرائیل نیروی نظامی کمی به لحاظ تعداد دارد و نفس برای جنگ طولانی ندارد و پیچ ومهره های ارتشش هم باز شده و متلاشی وغیر متحد است درجه داران وسربازان ارتش اسرائیل مثل زمان شاه خائن از مافوقشان وارتش تمکین وفرمانبرداری نمی کنند ومحل خدمتشان را ترک کرده اند‌ اسرائیل دارد به مردم سلاح می دهد تا از خودشان دفاع کنند این یعنی اسرائیل ارتش ندارد، با طولانی شدن جنگ اسرائیل از نفس می افتد و بعد شکار کردنش راحت می شود. جنگ را باید طولانی ومستمر کرد تا اسرائیل از نفس بیوفتد. با طولانی شدن جنگ و استمرار جنگ اسرائیل از نفس می افتد. با جنگهای مقطعی ۶ روزه و۲۲ روزه و ۳۳ روزه اسرائیل از بین نمی رود جنگ را باید طولانی ومستمر کرد حداقل ۶ ماه تا یکسال به صورت مستمر دول اسلامی و نیروهای مردمی خود جوش واتش به اختیار مردمی جهان اسلام وجبهه مقاومت مستمر با اسرائیل بجنگند تا اسرائیل از نفس بیوفتد ، تنها گروگانی که اسرائیل در دست دارد باریکه غزه است که مردم غزه برای رهایی کامل از اسارت وریشه کنی غده سرطانی صبر وتحمل این سختی وجنگ چند ماهه را دارند تا برای همیشه از اسارت وعذاب وشکنجه اسرائیل خلاص شوند . این فرصت پیش آمده برای نابودی اسرائیل هر صد سال یک بار هم پیش نمی آید ونباید این فرصت نابودی اسرائیل را سوزاند. دول اسلامی وملت اسلام از آمریکا شیطان بزرگ هم اصلا نترسند کوسه های امریکایی به هیچ عنوان در این جنگ دول اسلامی وملت اسلام با اسرائیل مداخله نظامی مستقیم نمی کند و فقط مثل اوکراین سلاح‌های تسکینی به اسرائیل خواهد داد که باز هم این سلاحها ی تسکینی از نابودی اسرائیل جلوگیری نخواهد کرد.و قطعا پیروزی نهایی به اراده خداوند نصیب دول اسلامی و امت جهان اسلام خواهد شد. انشا ا‌‌‌‌...
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    شهروندان آمریکا و اروپا در اسرائیل را خود اسرائیل می کشد و ناپدید می کند وبه گردن حماس می اندازد تا آمریکا واروپا را در مقابل حماس قرار دهد‌ . سران خائن آمریکا واروپا این موضوع را خوب می دانند ولی چون اسرائیل فرزند حرامزاده خودشان است غرورشان اجازه نمی دهد تا با اسرائیل برخورد کنند و به رو نمی آورند.
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    مگه از اردن و مصر بخاری بلند بشه امیدی به حزب ا. نیست
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    وظیفه تک تک شما حماس گرایان، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس