شیخ زکزاکی: امیدواریم انقلاب اسلامی ایران با تحول در دنیا زمینه ظهور را فراهم کند

شیخ ابراهیم زکزاکی امام آفریقا در فرودگاه امام خمینی(ره) گفت: امیدواریم انقلاب اسلامی ایران با تحول در دنیا زمینه ظهور را فراهم کند.

به گزارش مشرق، شیخ ابراهیم زکزاکی در جمع استقبال کنندگان در فرودگاه امام خمینی(ره) اظهار کرد: خیلی خوشحالم که می بینم این چنین جمعیتی از جریان مقاومت حمایت می کند و در اینجا حضور پیدا کرده اند.

وی از حضور مردم تشکر کرد و گفت: بدانید که ما در این دنیا برای آزمایش آمده ایم، و همه تحت یک آزمایش بزرگ هستیم که ۸ سال گذشته، ما در یک آزمایش بزرگ بودیم که به حمدالله به خیر گذشت.

زکزاکی در ادامه بیان کرد: امیدواریم ان شاءالله انقلاب اسلامی ایران بتواند آن تحول را در همه دنیا از جمله آمریکا، اروپا و سایر کشورها ایجاد کند تا زمینه برای ظهور حضرت مهدی فراهم شود.

گفتنی است شیخ ابراهیم زکزاکی دقایقی پیش از فرودگاه امام خمینی وارد ایران شد، وی با تأثیر از انقلاب اسلامی ایران و امام خمینی(ره)، به مذهب شیعه مشرف شد و با تأسیس جنبش اسلامی نیجریه، ۳۰۰ مدرسه اسلامی در نیجریه و کشورهای همسایه آن تأسیس کرد. تعداد پیروان اهل بیت(ع) در نیجریه، با تلاش‌های وی به میلیون‌ها تَن رسیده است.

زکزاکی، در جریان حمله نیروهای ارتش نیجریه به حسینیه بقیة الله(عج) در شهر زاریا در سال ۱۳۹۴ بازداشت و زندانی شد. در این حمله حدود ۲ هزار نفر از شیعیان نیجریه که سه نفر از آنها فرزندان شیخ زکزاکی بودند، به شهادت رسیدند. او و همسرش پس از شش سال حصر خانگی و زندان در ۶ مرداد ۱۴۰۰ از تمام موارد اتهامی تبرئه و آزاد شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 1
    ممنون اقای دکتر
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 1
    خوش آمدن اجدادشان از یاران امام حسین ع در روز عاشورا بوده اند
  • IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    1 0
    الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَ اَهْلِکْ أعْداءَهُمْ أجْمَعِینَ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس