مهدی: با درخواست تعویق بازی استقلال- هوادار مخالفت کردیم/در جریان صدرنشینی استقلال با حروف الفبا نیستم

مسئول برگزاری کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: دیدار استقلال و هوادار طبق برنامه قبلی در موعد مقرر برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، سهیل مهدی در خصوص درخواست باشگاه استقلال برای به تعویق افتادن ۴۸ ساعته دیدار هفته ششم تیمش با هوادار در روز جمعه ۲۸ مهر اظهار کرد: با این درخواست مخالفت شده و مسابقات طبق برنامه اعلام شده برگزار خواهد شد. تمامی موارد لحاظ شده و سپس برنامه ریزی انجام گرفته است. برای همین با درخواست مطرح شده مخالفت شد.

مسئول برگزاری کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره جدول رده‌بندی این مسابقات و صدرنشینی استقلال با توجه به اینکه پرسپولیس در مجموع شرایط صدرنشینی را دارد، عنوان کرد: در طول فصل مهم نیست که در شرایط امتیاز برابر کدام تیم در جدول بالاتر است و خود را درگیر این موضوع نمی‌کنیم. در آخر فصل طبق آیین‌نامه اعلام شده عمل خواهیم کرد و تمامی موارد لازم را در آن اعلام کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در آیین نامه نحوه رتبه‌بندی تیم‌ها در جدول رده‌بندی و تعیین تیم‌های سقوط کننده، صعود کننده، اعطای سهمیه و غیره پس از پایان یافتن تمام مسابقات مربوط توضیح داده شده است.

مهدی در خصوص اینکه عنوان شده بر مبنای حروف الفبا رتبه‌بندی صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: اصلاً در جریان این موضوع نیستم و ما طبق روال قبل اقدام خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری آنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    2 0
    بابا انصافتان کجاست در بهترین حالت پرسپولیس تیم هشتم جدول است !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس