کد خبر 153465
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۲

تيم ملي لبنان سه شنبه شب در حالي مقابل ايران قرار مي گيرد که تئو بوکر سرمربي آلماني اين تيم 22 بازيکن را به اردوي تيمش دعوت کرده است که 7 بازيکن آن در باشگاه هاي خارجي توپي مي زنند. از بين اين 7 بازيکن فقط يک نفر در اروپا بازي مي کند و بقيه بازيکنان در ليگ هاي آسيايي حضور دارند.

به گزارش مشرق به نقل از گل، تيم ملي لبنان سه شنبه شب در حالي مقابل ايران قرار مي گيرد که تئو بوکر سرمربي آلماني اين تيم براي ديدار مقابل ايران و سپس قطر، 22 بازيکن را به اردوي تيمش دعوت کرده است که 7 بازيکن آن در باشگاه هاي خارجي توپي مي زنند. از بين اين 7 بازيکن فقط يک نفر در اروپا بازي مي کند و بقيه بازيکنان در ليگ هاي آسيايي حضور دارند.

لژيونرهاي حاضر در اردوي تيم ملي لبنان عبارتند از:

عباس حسن دروازه بان سوم لبناني ها از 20 سالگي در سوئد است و اکنون در تيم نورکوپينگ در ليگ برتر سوئد دروازه باني مي کند.

يوسف محمد مدافع 32 ساله لبناني ها در تيم الاهلي امارات عضويت دارد و يکي از سرشناس ترين فوتباليست هاي لبناني در يک دهه اخير است. او تا سال گذشته در بوندس ليگا بازي مي کرد و مدتي نيز کاپيتان تيم کلن بود.

بلال نجارين ديگر مدافع لبناني ها که 31 ساله هست، اخيراً به تيم چرچيل برادرز هند پيوسته است.

رضا عنتر کاپيتان تيم ملي لبنان در تيم شاندونگ چين توپ مي زند. او يکي از معروف ترين بازيکنان لبنان است که زماني همبازي مهدوي کيا در تيم هامبورگ بود. عنتر سابقه 10 سال حضور در بوندس ليگا را دارد و به جز هامبورگ، براي فرايبورگ و کلن نيز بازي کرد و از 3 سال پيش نيز در اين تيم چيني بازي مي کند و با 17 گل زده دومين گلزن برتر تاريخ تيم ملي لبنان است.

نادر مطر که در ساحل عاج متولد شده است، در تيم اسپانيايي کانيلاس بازي مي کند که از تيم هاي رده پايين اسپانياست.

حسن معتوک مهاجم 25 ساله لبناني ها در تيم الامارات حضور دارد. او فصل قبل در تيم عجمان بازي کرد.

اکرم مغربي 27 ساله که يکي از برترين گلزنان ليگ لبنان در يک دهه اخير بوده است، به تازگي راهي ليگ هند و تيم چرچيل برادرز شده و همبازي بلال نجارين است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس