لثقث

در حقیقت، به فساد و زوال کشیدن جوامع «گوییم» (که عنوان تحقیرآمیز یهودیت تلمودی برای غیریهودیان است)، به هر طریقه و ابزاری، برای یهود متعصب یک وظیفه‌ی «ملی» و حتی «مذهبی» محسوب می شود.

به گزارش سرویس جهان مشرق، وبسایت «Pornhub»، بزرگ‌ترین وبسایت ارایه‌کننده محتوای جنسی در جهان با ده‌ها میلیون بازدیدکننده روزانه است. بسیاری از محققان و نویسندگان، پورن‌هاب را یکی از ابزارهای مهم در زوال اخلاقی جوامع غربی و فروپاشی کانون خانواده می دانند. در واقع پورن هاب، ابزار قدرتمندی در دست یک امپراتوری رسانه‌ای است که قصد دارد «ذهن دنیا» دستکاری . کنترل کند.

سولومون(سلیمان) فریدمن یکی از شرکای اصلی Ethical Capital Partners (ECP) است، یک شرکت سهام خصوصی که سال گذشته در پایتخت کانادا تأسیس شد و در ماه می 2023 اعلام کرد که شرکت MindGeek مستقر در مونترال، مالک مجموعه سایت‌های پورن Pornhub را خریداری کرده است، طی قراردادی که مفاد آن به اطلاع عموم نمی رسد.[1] شرکت اتیکال بعد از به دست اوردن مالکیت MindGeek در ماه آگوست امسال نام ان را به Aylo تغییر داد.

این خاخام یهودی مالک بزرگ‌ترین مجموعه‌ هرزه‌نگاری در دنیاست+عکس

این خاخام یهودی مالک بزرگ‌ترین مجموعه‌ هرزه‌نگاری در دنیاست+عکس

Pornhub پرونده های قضایی متعددی داشته و دارد که ادعا می کنند مالک سایت اجازه داده است مطالب سوء استفاده جنسی از کودکان و سایر محتوای غیرقانونی بارگذاری شود و از آن سود برده است. مجموعه پلتفرم‌های MindGeek روزانه 115 میلیون بازدید کننده از وبسایت‌های زیرمجموعه خود دارد که شامل وب‌سایت‌هایی مانند Pornhub، YouPorn، Redtube و Brazzers می شود.

این خاخام یهودی مالک بزرگ‌ترین مجموعه‌ هرزه‌نگاری در دنیاست+عکس

سولومون(سلیمان) فریدمن، وکیل محاکمه و استیناف برنده جایزه، نویسنده حقوقی و استاد حقوق تکمیلی است. سولومون نماینده سازمان ها و طرف مشاوره در مورد چالش های پیچیده قانونی و نظارتی بوده است.

سولومون یک وکیل محاکمه و استیناف است که وکالت افراد و سازمان‌ها را در برابر تمام سطوح دادگاه در کانادا به عهده دارد. او به عنوان متخصص در حقوق کیفری توسط انجمن حقوق انتاریو گواهینامه دریافت کرده است.

برای بیش از یک دهه، سولومون یک وکیل متنفذ در پارلمان کانادا بوده است و به طور مرتب در کمیته های دائمی مجلس عوام و سنا در کانادا ظاهر می شود و در مورد مسائل جنایی، نظارتی و قانون اساسی شهادت می دهد. سولومون یک استاد پاره‌وقت حقوق است که در دانشگاه اتاوا، دانشکده حقوق، درس حقوق مدارک و شواهد کیفری پیشرفته را تدریس می کند.

او پس از مطالعات خاخامی در اسرائیل، جایی که در سال 2005 به عنوان خاخامی رسید، به عرصه حقوق آمد.[2] او اصالتا تابعیت رژیم صهیونیستی را دارد و در سرزمین‌های اشغالی به مدرسه خاخامی رفت و به عنوان یک «روحانی» یهودی آموزش دید. او رسما(به اصطلاح حوزوی خودمان) ملبس به لباس خاخامی شد.

این خاخام یهودی مالک بزرگ‌ترین مجموعه‌ هرزه‌نگاری در دنیاست+عکس

این خاخام یهودی مالک بزرگ‌ترین مجموعه‌ هرزه‌نگاری در دنیاست+عکس

به عبارت دیگر، با به دست آوردن مالکیت بزرگ‌ترین وبسایت پورن دنیا، او و شرکت «حقوقی»اش کار استثمار دختران را برای قاچاقچیان جنسی آسان‌تر می‌کند و تسهیل‌گر بردگی جنسی دختران زیر سن قانونی خواهد بود.

این خاخام یهودی مالک بزرگ‌ترین مجموعه‌ هرزه‌نگاری در دنیاست+عکس
«صاحبان پورن‌هاب متهم به تغافل در برابر مسیرهای میانبر برای عرضه محتوای جنسی با کودک در این وبسایت هستند»

یهودیان از طلیعه تاریخ خود، (به گواه اسناد و متون تاریخی و برخلاف اصول و تعالیم حضرت موسی -ع-) قومی کاسب مسلک و تاجرپیشه بوده‌اند. این به خودی خود، نه مذموم است و نه خلاف شرع و اخلاق، لیکن وقتی بنا بر این است که همه چیز در معبد خداوندگاران سود (‌و نه باورهای راستین شریعت موسوی) قربانی شود، آن گاه هم دین و هم اخلاق از اساس در معرض تخریب قرار می‌گیرد. در طول تاریخ، هر کجا که پای سودهای سرشار و منافع عظیم در میان بوده است، دست کم یک سرنخ ماجرا به دست یهودیان بوده است. پرداخت وام‌های با بهره‌های کلان (‌رباخواری یا نزول‌خواری) یکی از کهن‌ترین کسب و کارهای این قوم بوده است، و بیخود نیست که پایه‌گذاران اصلی بانکداری، بورس و بیمه عمدتا تاجران یهودی بوده‌اند، چرا که به خوبی نبض پول را داختیار داشته‌اند. تجارت برده، یکی از حوزه‌های تخصصی-تاریخی تاجران یهودی بود که برای قرن‌ها از پرسودترین تجارت‌های روی زمین بوده است. اما یکی از هنرهای دیگر این خداوندگاران تجارت، کسب و کار پورن و صنعت فحشاست.

ناتان آبرامز، نویسنده و پژوهشگری که خود یهودی‌تبار و بخشی از صنعت پورن بوده است، به منتقد سرسخت تبدیل شد و روشنگری‌های بسیاری درباره‌ی نقش یهودیان در به فساد کشیدن حیات مدرن انجام داد. او چند سال پیش در مقاله‌ای مفصل به نقش یهودیان در صنعت پورن پرداخت. آبرامز با ارایه نظرات نویسندگان و پژوهندگان یهودی چون «جی اِی. گرتسمن»، «لوک فورد»، «یوجین مایکل جونز» چنین نتیجه‌گیری می‌کند که که فارغ از مساله سود سرشار این عرصه (که هدف اولیه اقبال یهودیان به هر نوع تجارتی است)، به لحاظ روانشناختی و جامعه‌شناختی، حضور پررنگ یهودیان در عرصه فیلم‌های مستهجن، یک نوع نبرد فرهنگی میان اومانیسم سکولار و پیوریتانیزم مسیحی در آمریکا بود. یهودیان به واسطه کینه چند قرنی از سلطه سیاسی و فرهنگی «وسپ»ها (مردم انگلوساکسون سفیدپوست پروتستان) عرصه پورن را مجالی مغتنم برای درهم شکستن هژمونی اخلاقی پیوریتن پروتستانی در آمریکا یافتند. یوجین مایکل جونز، سردبیر مجله «جنگ‌های فرهنگی در مقاله‌ای که در می 2003 نگاشت، به نقل از یکی از دست‌اندرکاران این صنعت متذکر شد که در کل دهه 1980، یعنی دهه اوج‌گیری فیلم‌های مستهجن، بازیگران مرد عمدتا از خانواده‌های یهودی سکولار، و بازیگران زن، دانشجویان مدارس روزانه کاتولیک رُمی بودند. پروفسور آبرامز، نتیجه این امر را شکل‌گیری سناریوهای رایج و استاندارد این نوع فیلم‌ها دانست: به چنگ آوردن «شیکسا»ها(اصطلاح زبان ییدیش برای زنان غیر یهودی به ویژه زنان سفیدپوست مسیحی) توسط مردان یهودی. یعنی رمزگشایی از یک عقده فرویدی در روان مردان یهودی از پس قرن‌ها تحقیر از سوی جوامع مسیحی. آبرامز به عنوان شاهد مثال، گفته‌ای از «آل گلدشتاین» مؤسس یکی از معروف‌ترین مجلات مستهجن در ایالات متحده (که عنوان غیراخلاقی غیرقابل ذکری هم دارد) را می‌آورد:

"تنها دلیلی که یهودیان در پورنوگرافی هستند این است که ما فکر می‌کنیم مسیح حرف مفت است. کاتولیسیزم حرف مفت است (البته معنای اصلی فعلی که او به کار می‌برد، موهن‌تر است). ما به خودکامگی (مسیحیان) اعتقادی نداریم."

در حقیقت، به فساد و زوال کشیدن جوامع «گوییم»(که عنوان تحقیرآمیز یهودیت تلمودی برای غیریهودیان است)، به هر طریقه و ابزاری، برای یهود متعصب یک وظیفه‌ی «ملی» و حتی «مذهبی» محسوب می شود. در تصویر زیر شماری از مالکان یهودی معروف‌ترین وبسایت‌های پورن را مشاهده می کنید:

این خاخام یهودی مالک بزرگ‌ترین مجموعه‌ هرزه‌نگاری در دنیاست+عکس


[1] https://montreal.ctvnews.ca/mindgeek-s-new-owner-vows-public-and-transparent-ownership-after-pornhub-controversy-1.6318238

[2] https://www.ethicalcapitalpartners.com/solomon-friedman

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 62
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 20
  • نماینده IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    50 1
    رباخوری ومجردنگه داشتن
    • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      27 4
      بهترین وصف حال این موجودات کثیف سوره جمعه است که بخوبی این حیوانات را رسوا میکند
    • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      11 29
      با یه سایت کسی مجرد نمیمونه شما هم که فیلترش کردید.مردم پول ندارن زندگی تشکیل بدن گردن دژمن نندازید
    • مجید IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      8 2
      خدابیامرزه هیتلر رو دنیا جای بهتری میشد و گرانی و تورم و فقر و جنگ از سراسر کشور ها از بین میرفت اگر هیتلر موفق میشد
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    89 5
    این کتثافت ها نفس کشیدن هم براشون حرومه حتی قاچاق کودک هم تو دنیا دست ایناست
    • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      12 0
      همینطور جادو رمالی
  • مهدی IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    54 3
    غرب توسط رفتارهای خودش نابود خواهد شد
    • رضا IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      2 1
      خدا لعنتت کنه ، نمیگی خانواده نشسته اینجا ؟! حالا واجب بود اسامی نحس شون را یکی یکی بیاری
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    59 2
    اینها همون دجالن، یهودیان پشت هر کثافت کاری بزرگ در دنیا هستند.
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    50 3
    فامیلش فرایدمن هست به معنی مرد سوخاری شده. إن شاءالله مثل نامش سوخاری بشه زیر موشکهای حماس و حزب الله
    • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      6 0
      البته نظر باحالی بود، کلی خندیدم!! ولی Friedmann (Friedman هم نوشته میشه) فَْریدمَن خونده میشه یک فامیلی آلمانی هست و Frieden به آلمانی میشه صلح. این فامیلی بیشتر توسط یهودیهای اشکنازی استفاده میشه و هشتمین نام فامیل از نظر تعداد در اسرائیل هست.
    • IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
      0 0
      طبق فرموده معجزه جاوید؛ "قرآن"؛ یحرفون الکلم عن مواضعهم. یهودی های رذل و پست، استادِ تحریف کلمات هستند و بازی با کلمات را خوب بلدند چون پوچ و و توخالی هستند فقط حرافی میکنند و باجگیری
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    47 7
    صهیونیسم یعنی اوج هرزه گی و بر علیه خدا بودن
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    9 1
    جامع و کامل مفید اما بدون لینک
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    29 5
    صهیون ها کثیف ترین موجودات روی زمین هستن
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    34 2
    بکشیدشون کهکشان نفس راحتی بکشه
  • IT ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    21 5
    تمام سایت های معروف مستهجن زیر نظر یک شرکت هولدینگ هست
  • سرباز IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    40 4
    پشت هر فسادی در دنیا بی شک این شیاطین حضور دارند
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    10 15
    اطلاع رسانی خیلی دقیقی !!! بود.
    • بختیاری IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      12 4
      خائن های ساده لوح روشنفکر نمایی که از سر نادانی و حماقت یا یک وظیفه و دستور از اربابان یهودی خود پروتکل های 24 گانه یهود را تقلبی یا توهم توطئه خواندند بد نیست یکبار دیگه پروتکل ها و واقعیاتی که دقیقا براساس همین پروتکل ها رخ داده را بررسی کنند.!/// این قوم نفرین شده یاغی براساس یک داستان خود نوشته که حضرت یعقوب پیامبری را با کشتی و ضربه فنی شدن خداوند بدست آورده،( یا ماجرای دروغ و فریب حضرت اسحاق توسط حضرت یعقوب که با نقشه و فریب پدر، برکتی که قرار بود به عیسو برادر حضرت یعقوب داده شود را بدست آورده !) پس چرا ما نتوانیم دوباره چنین حرکتی بزنیم و برکتی که در قوم یهود بواسطه طغیان،سرکشی و خیانت قوم یهود از شاخه بنی اسحاق گرفته و به بنی اسماعیل داده شده را پس بگیریم!؟ در تمام تاریخ مسیحیت و اسلام تنها دشمن مومنان قوم یهود بوده(خاخام ها) و هست.کافیه کتب و اظهارات خود این ملعون ها یا سایر ادیان و مذاهب را خواند وببینید که همیشه خاخام های این قوم با استفاده از علم و دانشی که بواسطه حضرت موسی علیه السلام از خدا گرفتند به دشمنی باخداوند و پیامبران و امامان و مومنان پرداختند (البته چون خودشون بزدل و ترسو هستند همیشه با فریب و سواستفاده از سایرین که صاحب قدرت بودند و هستند دست به جنایت میزدند) .و دلیل این خباثت که همه انسانها را گمراه کنیم تا تنها نورچشمی و عزیز خدا قوم ملعون ما باشد و با یک عقیده باطل که ما هرکاری که بکنیم جز ایام معدود که حداکثر 6روز هست جهنم نخواهیم نرفت./// اونوقت مشتی ساده لوح ابله دقیقا طبق بازی یهود دین و مذهب را خرافات و یا کلا پیرو نظریه احمقانه داروین (که قطعا داروین هم مثل هیتلر یک یهودی بوده ) شدند اما خود همه این خباثت ها و گمراه کردن سایر انسانها را براساس کتب تحریف شده و به باور خود طبق دستور دین و مذهب به پیش میبرند./// خداوند نعمت عقل و فهم به انسان داده برای استفاده کردن نه اینکه چشم و گوش بسته برای رضایت و لبخند کدخدا پیرو دشمنان خداوند و انسانیت شویم.بدجوری پوست شما نوکران غرب وحشی و یهودصهیونیست علاوه بر دنیا در آخرت بابت بی عقلی کنده خواهد شد.دیرو زود داره سوخت و سوز نداره!
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    34 2
    لعنت ابدی بر رژیم آپارتاید کودکش اسرائیل
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    21 1
    نماد و سبل کودکشی در جهان رژیم آپارتاید کودکش اسرائیل است
  • تورج IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    6 19
    الان این سایتها در ایران غیرقابل دسترسی هست. آیا مشکل جوانان ما حل شده؟ نه. کار نیست پول نیست. توقع خانواده ها و مخصوصا خود جوونها اعم از پسرها و دخترهای مجرد تفکر اقتصاد خوب هست. شروع زندگی با ماشین و خانه و حقوق عالی.
    • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      1 1
      بعد از بانکداری و تجارت شغل های خانوادگی یهودیان عمدتا خلاصه میشه به وکالت و پزشکی و بعد هنر تا جایی که برای تمام دنیا به عنوان یک استریوتایپ این مساله جا افتاده و عادی شده. جالبه که در تمام این موارد در خود کشور ما هم انحصار وجود داره و عمده ی مفاسد در این حوزه هاست. بیشترین دعوای اخیر با این اصناف و کانون های آنها هم بر سر انحصار و حقوق بی حساب و کتاب اینهاست
    • US ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      6 0
      تورج این چه ربطی به ان داره ؟ مشکل ما فراموش شدن ارزش والای خانواده است و توجه به چیزها -- پول - مهریه - یک خانه پر شده و مجلل ....
    • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      6 2
      این سایت ها فقط تو ایران میرن توش اکثر کشور ها اسیا بستنش فیلتر شکن ساده ترین چیز تو ایرانه
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    9 0
    جرثومهای فساد و مروجان فحشاء در دنیا خدا نابودشان کند
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    8 0
    خدا بیامرزه هیتلر را که این جماعت ملعون را خوب شناخته بود و میخواست نسل کثیف و نجس این جانوران دو پا را از روی کره زمین از بین ببره
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    6 0
    مقاله خوبی بود اما تا اونجایی که میتونید باید از این مقالات بیشتر کار کنید و بیشتر در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.یک نکته هم اینکه نمیشه بخاطر کثافت بازی و جنایت کاری قسمت قابل توجه ایی از از یهودیان، تمام یهودیان را یک کاسه کرد.یهودیانی هم داریم که مومن هستند و مخالف اسرائیل.باید آنها را جذب کرد
  • TR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    3 7
    پس خودت خبر داری
    • IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      3 2
      لعنت بر شردوغان تروریست منافق و ترکیه تروریست
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    3 4
    یهود ی فقط فساد کردن بلده
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    7 1
    برای نوع بشر خطرناکتر
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    8 2
    چند فراز از کناب ضاله ای که دست کثیف صهیونیسم یهود به نام خدا به خورد یهود تلمودی میدهد بیآورید ، مثل کشتی گرفتن داوود،ع، با خدا، و شکست خوردن خدا در مرتبه دوم!!! و تقلب زدنش!!!
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    5 0
    این خام خام یادش رفته که خداوند به یهودیان ربا خور وفاسد را مفسدان روی زمین یاد کرده و عذاب الیم را در انتظار آنها و جایگاه ابدی را ظلمت قید کرده است.
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    5 0
    مواظب تاریخ سازی خاخام ها برای کشورمان باشید رژیم صهیونیستی همراه با انگلیس اینها می‌خواهند ایران رو جوری جلوه بدن که یهودی ها در این فلات سکونت داشتند
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    10 4
    بگو بندگان شیطان
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    5 2
    حالا نمیشد اینقدر واضح معرفی نکنید این سایت را در عمل نقد شده ولی به هرحال این سایت هم با اسم انگلیسی آمده و .....
    • یدالله IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      3 1
      خخخخ. بابا تو دیگه خیلی پرتی از مرحله..
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    4 4
    غروبا برید تو کوچه و پس کوچ شهر چرخ بزنید ببینید تو ماشینا چ خبره
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 2
    😂😂😂😂
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    15 1
    اسرائیل برای همیشه نابود شد وغیرممکنه ترمیم بشه
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    5 0
    چه دنیای زیبایی بشه، دنیای بدون این صهیونیست ها ی کثافت. دنیای بدون توطئه، بدون ترور، بدون جنگ، بدون سایتهای مستهجن.
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    3 0
    خدا دنیا رو از شر این قوم فاسد نجات بده
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    1 2
    وظیفه تک تک شما حماس گرایان، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید
  • هاشم IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    2 0
    والا این خبری که شما رفتی کم خدمتی به این خاخام نیست.
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 4
    حالا باید اسم سایتها رو هم میذاشتید؟
  • ناشناس IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    2 0
    لهذا نحن نقول یجب ان یمحی اسرائیل من الوجود
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    8 2
    بانکهای ما از بانکهای یهودی بیشتر ربا میگیرند . فقط اسم ربا را عوض کردند
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    2 2
    بانکهای ما از بانکهای یهودی بیشتر ربا میگیرند . فقط اسم ربا را عوض کردند
    • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      1 0
      وقتی ارزش واقعی پول در حال کاهش هست بهره بانکی اگر در حد تورم باشد لزوما به معنی ربا نیست.
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    3 1
    متاسفانه شرایط ازدواج به دلیل انتظارات بیجای ی دختر که در خانواده پدر خود هم نداشته و از سویی عدم درامد ناشی از بیثباتی اقتصادی بازار تولید و بورس و عدم راهکار توسط فرهنگ و ارشاد و تصمیمات ضد و نقیض
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    2 0
    لعنت خدا بر اینها
  • محمد IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    3 0
    خدابیامرزه هیتلر رو
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    پورن هاب رو شنیده بودم ولی بقیش رو اولین بار بود شنیدم
  • DK ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    9 0
    این بیشعور ها هر جا پولهای قلمبه و مفت با مشتری زیاد باشه صرف نظر از اخلاقی و غیر اخلاقی حضور بسیار فعالی دارند.
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    خخخ کم داره
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    1 0
    جالبه مرتب میگن کتاب پروتکل های علمای یهود ساختگی هست ولی خط به خط اون رو دارن اجرا می کنند. حتی اگر این کتاب ساختگی باشد نویسنده شناخت خوبی از واقعیت های صهیونیسم داشته
  • IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    با آزاد گذاشتن ربا خواری دست راست اینها هستن
  • دختر IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    3 0
    این سایت پورن هاب خیلی ها رو در ایران بدبخت کرد مقصر اصلی شما رسانه ها هستید که واقعیت رو نمی گید! اصلا این که در این فیلم ها ساخته میشه واقعیت نداره و 10 برابر به شهوت و امیال حیوانی و طول مدت رابطه با مصرف مواد مخدر و آمپول و قرص و دارو و انتخاب بازیگرانی که نمایش شهوت اجرا می کنن نه واقعیت ضریب داده میشه..در واقع هدف این فیلم های پورن حرفه ای نابود کردن مغز نسل های مولد بخصوص در کشورهای جهان سومی مثل ایرانه یه دختر 9 ساله یا یه پسر 13 ساله اصلا متوجه نیست که بعد 25 سال دیگه نصف حس شهوت امروزش رو نداره و قربانی و بازیچه ای بیشتر نیست اکثرا بعد سی سالگی رسما دیوانه میشن خیلی از همکلاسی های من نه این دنیا رو دارن نه اون طرف رسما به پوچی و خودکشی رسیدن..برای نابودی بهترین سالهای عمرش از نظر یادگیری شغلی تولید مثل و..
  • سعید IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    1 0
    یهودی های کثیف عقب مونده !! قوم فاسد کج و کوله !! کاش چند سالی بیشتر هیتلر زنده بود و تخم یهود رو از ای این کره خاکی برمی‌داشت !!
  • انسان ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    0 0
    سطح کسایی که به تئوری های ایلومیناتی باور دارن: ایران از این وضعش بهتر نمیشه...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس