کد خبر 1534375
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶
دستگیری اراذل قمه به‌دست با شلیک پلیس!

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری اراذل قمه به دست خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عاملان اصلی درگیری دسته جمعی با سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان در مجتمع ری‌لند شهرری، خبر داد.

سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح این خبر بیان داشت: مهر ماه امسال در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی با سلاح سرد و ایجاد تنش و رعب و وحشت در بین شهروندان در مجتمع ری‌لند شهرری بلافاصله مأموران کلانتری ۱۷۲ جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران کلانتری حضرت عبدالعظیم(ع) در محل مشاهده شد که ۴ نفر از اراذل دارای سطح با استفاده از سلاح سرد (قمه) اقدام به درگیری، عربده‌کشی کرده که موجب ایجاد تنش و برهم زدن آسایش اهالی آن منطقه شدند.

سرهنگ طرهانی در ادامه تصریح کرد: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس و شلیک چند تیر هوایی، هر ۴ نفر عامل اصلی درگیری دستگیر و ۳ قبضه سلاح سرد (قمه) از آنان کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: متهمان پس از انتقال به کلانتری علت درگیری را اختلافات قبلی دانسته و پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات با دستور مقام قضائی هر ۴ نفر اراذل روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه دستگیری این افراد رضایتمندی مردم را در پی داشت خاطرنشان کرد: پلیس با حضور ضربتی در صحنه و انجام پیگیری های لازم جهت دستگیری عاملان جرم و ناامنی، با جدیت با افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند برخورد می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    این مفت خورها را بفرستید در جنوب لبنان بجنگند.
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    فردا میان پلیس ها رو محاکمه میکنن که چرا در مقابل اراذل و اوباش از اسلحه استفاده کردید . باید با مهربانی و احترام ازشون خواهش و تمنا می‌کردید که دستگیر بشن ، اگرم مقاومت کردن با احترام ازشون خداحافظی می‌کردید !!! چه طنز تلخیه اوضاع
  • محمد IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    چه فایده ..... هر چی پلیس قدرت و اقتدار بخرج بده دستگاه قضایی با شل و ولی هدرش میده و اراذل و اوباشو دوباره ول میده وسط خیابون
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    شلیک هوایی چرا !؟برنید تو پاهاشون که دیگه درس عبرت بشه برای دیگران.
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    4 1
    کسی که علنا علیه امنیت ملی اقدام کنه و دست به سلاح سرد یا گرم ببره باید اعدام بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس