کارخانه تولید موتورسیکت بعد از آتش سوزی در بناب+ تصاویر

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با همراهی فرماندار شهرستان بناب در واحد تولید موتورسیکلت در این شهرستان حضور یافته و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت این واحد تولیدی که بعد از ظهر روز پنج شنبه هفته گذشته دچار آتش سوزی شده بود، قرار گرفتند.

به گزارش مشرق، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با همراهی فرماندار شهرستان بناب در واحد تولید موتورسیکلت در این شهرستان حضور یافته و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت این واحد تولیدی که بعد از ظهر روز پنج شنبه هفته گذشته دچار آتش سوزی شده بود، قرار گرفتند.

کارخانه تولید موتورسیکت بعد از آتش سوزی در بناب +عکس

در این بازدید رضا لعلی فرماندار بناب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات استاندار آذربایجان شرقی، معاونین و مدیران کل استانداری و ستاد بحران استان، همکاری واحدهای آتش نشانی شهرهای سهند، آذرشهر، عجب شیر، ملکان، میاندوآب، تبریز و بویژه مشارکت شهرداری، آتش نشانی، نیروهای ارتشی، آتش نشانان کاوه سودا و دیگر دستگاه های اجرایی مراغه، پادگان امام رضا(ع)، پادگان عجب شیر، شهرداری بناب، آتش نشانی بناب، نیروهای نظامی، انتظامی، بسیج، مجتمع فولاد صنعت بناب به همراه نیروهای این مجموعه، نیروگاه سهند و بخصوص نیروهای مردمی که با بسیج امکانات باعث شدند یکی از مهم ترین واحدهای تولیدی شهرستان که دچار آتش سوزی شده بود، اطفای حریق شده و از سرایت آتش به واحدهای دیگر در شهرک صنعتی بناب جلوگیری شود.

کارخانه تولید موتورسیکت بعد از آتش سوزی در بناب +عکس

تراب محمدی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار شهرستان بناب و سایر مسئولان و مردم منطقه و همکاری مسئولان سایر شهرهای همجوار که در مهار این آتش سوزی تلاش کردند و با همدلی سعی کردند که خسارت بیش از این نباشد.

وی سپس بر رفع مشکلات این شرکت حادثه دیده تأکید و اظهار امیدواری کرد که با کمک مسئولان و همت مدیریت و کارگران این واحد کارخانه هرچه سریع تر به چرخه تولید بازگردد.

کارخانه تولید موتورسیکت بعد از آتش سوزی در بناب +عکس

در مجتمع صنعتی همتاسیکلت واقع در شهرک صنعتی بناب ۲۵۰ نفر بطور مستقیم مشغول کار هستند که پنج شنبه هفته گذشته این واحد تولیدی طعمه حریق شد و بیش از ۱۵ هزار مترمربع از ساختمان های این واحد در اثر این آتش سوزی تخریب شد.

علت آتش سوزی و میزان خسارات وارده به این واحد تولیدی از سوی کارشناسان امر در حال بررسی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CA ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    1 0
    از نو بسازید اما موتورسیکلت برقی نه بنزینی که هم آلودگی صوتی و تنفسی دارد و هم بلای جان موتور سوار و عابران پیاده و هم هزینه و استهلاک بالا.
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    0 0
    فکر کنم فروش کم شده بود .آتش زدند تا پول موتورها رو از بیمه بگیرند
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    0 0
    دلم خوشحال نیست اما موتورسیکلت ۳۰۰دلاری رو ۳۰۰۰دلار میندازن به خلق الله
  • IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    امیدوارم که حقوق کارگرانش داده باشد. چون حق کارگر بخوری خدا قشنگ میزاره کف دستت
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    کارخانه تولید موتور سیکلت یا سالن مونتاژ موتور سیکلت های وارداتی از چین؟
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    آشغال های مونتاژی چینی از رده خارج
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    همه خسارت را با گران کردن محصولشون از جیب مردم جبران میکنن!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس