استفاده گسترده از پهپادهای انتحاری «الزواری» در حمله به اسرائیل+فیلم

گروه مقاومت عزالدین القسام، در اطلاعیه‌ای گفت که در اولین لحظات حمله گسترده به رژیم صهیونیستی از ۳۵ فروند پهپاد انتحاری بهره برده است.

به گزارش مشرق، گروه مقاومت عزالدین القسام، امروز (۱۶ مهر) در ششمین اطلاعیه خود گفت که در اولین ساعات حمله روز گذشته، به طور گسترده از پهپادهای انتحاری «الزواری» استفاده کرده است.

به گفته شاخه نظامی جنبش حماس، این پهپادها برای اولین بار در خلال عملیات «طوفان الاقصی» در تمامی محورها به خدمت گرفته شده‌اند.

از سوی دیگر کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی آمار تلفات صهیونیست‌ها را ۶۰۰ کشته و بیش از ۲۰۰۰ زخمی اعلام کرد.

همزمان با این گزارش، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد از آغاز درگیری تاکنون بیش از ۲۰۴۸ مجروح به بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند که از این تعداد، وضعیت ۲۰ نفر وخیم است و ۳۳۰ نفر دیگر نیز در وضعیت خطرناکی قرار دارند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داد هنوز کار جمع آوری اجساد از منطقه جشن که دیروز در مجاورت غزه بر پا بود، ادامه دارد و همچنین در دیگر مناطق شمار کشته‌ها بسیار زیاد و «بسیار هم دردناک» است و به‌زودی این آمار افزایش می‌یابد.

عملیات بی نظیر حماس در اراضی اشغالی روز گذشته با نام «طوفان الاقصی» آغاز شد و سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت که نفوذ کماندوهای فلسطینی در جریان یورش اخیر به شهرهای اراضی اشغالی از هوا، زمین و دریا صورت گرفته است.

براساس گزارش یدیعوت آحارانوت، وی افزود: «قایقهای کوچک از دریا آمدند، پاراگلایدرها از هوا و دهها نیروی جنگجوی فلسطینی نیز از طریق فنسهایی که شهرکهای اسرائیلی را از غزه جدا می‌کند وارد شده‌اند».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    0 0
    غافلگیری های غزه تمامی ندارد
  • بوم IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    0 0
    به لطف ایران
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    14 1
    در جواب کسی یا کسانی که میگویند چرا غیرنظامیان صهیون را میکشید اولا هیچ کس غیرنظامی نیست ثانیا اگر کسی توان جنگ کردن و اسلحه گرفتن نداشته باشد مثل نوزادان و بعضی کودکان و پیرمردها و زنها که تسلیم بشوند کشته نمیشوند و هر کس تسلیم بشود نظامی و غیرنظامی کشته نمیشود و اینکه جنازه دشمن را با لگدمالی و عکس و فیلم تحقیر میکنند از تاکتیکها و تکنیکهای جنگ برای تسلیم طرف مقابل است و عقلانی و شرعی و قانونی و درست است شما زمانی که طرف کشته میشود اعتراضی نمیکنی و نداری ولی با عکس مشکل داری قلبت منافق است مشکلت این است و اسراییل بینهایت برابر فلسطین در این هشتاد سال در مکانهای مختلف از غیرنظامیان ملتهای منطقه را قتل عام کرده است از جمله زنان و کودکان را بینهایتی توطئه گر اااابببلللهههه ناتوان زپرتی ابتر معنوی و مادی و غیره ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس