کد خبر 1533716
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹
حوادث

مرد ورزشکار که مقابل باشگاه بدنسازی مرتکب قتل شده بود پس از دستگیری مدعی شد سابقه ۲۰ بار زندان به اتهام درگیری دارد.

به گزارش مشرق، ساعت ۷ شب چهارشنبه ۱۲ مهر مأموران کلانتری ۱۱۷ جوادیه در تماس با بازپرس امیرحسین علیمردان از قتل پسر جوانی با سه ضربه چاقو خبر دادند. در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد مقتول هنگام بازگشت از باشگاه با پسر جوانی که او نیز به باشگاه بدنسازی دیگری رفت و آمد داشته درگیر شده و توسط او به قتل رسیده است.

با شناسایی هویت عامل این جنایت به نام شهرام، به دستور بازپرس جنایی، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی وارد عمل شدند. در بررسی‌ها مشخص شد متهم پس از قتل در خانه یکی از دوستانش مخفی شده است.

پس از هماهنگی‌های قضایی، متهم در مخفیگاهش بازداشت شد و به قتل ناخواسته اعتراف کرد: ۱۰ سالی می‌شود که از همسرم جدا شده ام. من از نوجوانی، شرور بودم و مدام سر کوچک‌ترین موضوعی با دیگران دعوا می‌کردم. به خاطر همین دعواهایم بود که ۲۰ بار به زندان افتادم. گاهی اوقات این درگیری‌ها به قدری بالا می‌گرفت که مجبور به پرداخت دیه می‌شدم.

او ادامه داد: آخرین بار سال ۹۶ دستگیر شده و دو سال بعد هم آزاد شدم. با مقتول کل کل و کری خوانی داشتم اما در این حد نبود که راضی به مرگش باشم و بخواهم او را به قتل برسانم. شب حادثه موتورم را نزدیک باشگاه پارک کرده بودم و زمانی که به سراغش رفتم، متوجه شدم آیینه‌اش شکسته است. پیگیری که کردم، به من گفتند که مقتول باعث شکستن آیینه موتورم شده است. آن شب سر همین مسأله دعوایمان شد و ناخواسته با چاقو چند ضربه به او زدم. نیم ساعت بعد از درگیری از طریق دوستانم متوجه شدم که او کشته شده است. خیلی ترسیده بودم، در خانه یکی از دوستانم مخفی شدم اما پلیس دستگیرم کرد.

با اعتراف متهم به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران او در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    2 0
    اگه اجازه بدن و عمرش باشه ۱۰۰ بار هم میره و میاد کلا همه جا همینه با رابطه‌ و پارتی بازی خیلی راحت آزاد میشن، آدم شريف و با وجدان و کار درست خیلی کم‌ پیدا میشه
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    0 1
    بدبخت حداقل موبایلتو با خودت نمیبردی تا باین زودی دستگیر نشوی!!!
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    1 0
    من از نوجوانی، شرور بودم و مدام سر کوچک‌ترین موضوعی با دیگران دعوا می‌کردم./// اگر این شرور وحشی را پس از اولین شرارت اخته و تبعید می کردن امروز اون مقتول زنده بود. اخته نکردن افراد شرور = کشته شدن بیگناهان. آیا قضات نابغه ما روزی بفکر تغییر رویه رافت اسلامی خواهند افتا؟
    • حمیدرضا IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
      0 0
      دشتمان گرگ اگر داشت نمی نالیدیم نیمی ازگله ما را سگ چوپان خورده!! نهج البلاغه امام علی علیه السلام را بخوانید تا شناختتان نسبت به قضات مملکت بیشترشود!!
  • حسین IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    1 0
    ناخواسته سه ضربه چاقو زده!!!
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    1 0
    احمق نادان
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    1 0
    الان گروه های صلح و سازش میان نجاتت میدن نگران نباش
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    شاهکارهای قوه قضاییه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس