کد خبر 1533633
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸
هافبک مس رفسنجان باید مقابل استقلال اخراج می‌شد؟

کارشناس داوری به تحلیل عملکرد حسن اکرمی و کمک‌هایش در بازی مس رفسنجان و استقلال پرداخت.

به گزارش مشرق، حیدر سلیمانی درباره تیم داوری بازی مس رفسنجان و استقلال اظهار داشت: کارت زردهایی که حسن اکرمی در نیمه دوم نشان داد کاملاً درست بود. در دقیقه 84 مهاجم مس رفسنجان پشت محوطه جریمه استقلال شبیه‌سازی انجام داد که داور به درستی وی را با کارت زرد جریمه کرد. داور در نیمه اول نیز یک اشتباه بیشتر نداشت. در دقیقه 21 مهرداد محمدی وقتی قصد ورود به محوطه جریمه حریف را داشت با خطای مدافع مس سرنگون شد که البته محل وقوع این خطا خارج از محوطه بود. هرچند استقلالی‌ها اعتقاد به پنالتی داشتند اما فقط محل سقوط مهاجم‌شان داخل محوطه بود.

وی افزود: اکرمی در این صحنه اعلام خطا نکرد در شرایطی که باید ضمن اعلام خطا یک کارت زرد به مدافع مس رفسنجان نشان می‌داد. در دقیقه 25 نیز فرشید باقری روی سعید مهری تکل زد که استقلالی‌ها اعتقاد داشتند باید به هافبک مس کارت زرد نشان داده می‌شد در حالیکه تصمیم اکرمی درست بود زیرا دو بازیکن زانو به زانو شدند و شدت خطا به حدی نبود که بتوان باقری را کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج کرد.

کارشناس داوری عنوان کرد: در دقیقه 44 نیز صحنه‌ای اتفاق افتاد که دقیق متوجه نشدم داور به چه دلیل بازی را متوقف کرد. اگر خطای مهرداد محمدی را گرفته باشد تصمیمش اشتباه است زیرا مدافع حریف روی او خطا کرد و عمل هل دادن را انجام داد. مهاجم استقلال هیچ خطایی مرتکب نشد اما اگر آفساید محمدی را گرفته باشد به دلیل زاویه نامناسب تصاویر تلویزیونی نمی‌توانم به درستی تشخیص بدهم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    0 0
    باز هم سر استقلالو بریدن.بی عدالتی تا کجا؟ اصلا چرا لیگ برگزار میشه؟ جامو بدید به لنگ مردمو هم یه جور دیگه سرگرم کنید
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    0 0
    کلا داورای کمیته داوران کارمند باشگاه لنگ محسوب میشن هر سال لنگ یه بودجه هنگفتی فقط واسه داورا کنار میذاره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس