معجزه ستاره اسکاتلندی و نجات منچستر؛ برتری خارج از خانه چلسی

منچستریونایتد در هفته هشتم لیگ برتر انگلیس با دو گل در وقت‌های تلف شده برابر برنت‌فورد به پیروزی رسید و چلسی هم با بُرد پرگل برابر برنلی، دومین پیروزی متوالی را کسب کرد.

به گزارش مشرق، هفته هشتم لیگ برتر انگلیس با برگزاری ۴ دیدار همزمان از ساعت ۱۷:۳۰ امروز شنبه پیگیری شد.

در یکی از این دیدارها، منچستریونایتد در اولدترافورد در حالی که تا دقیقه ۹۰ یک بر صفر برنت‌فورد عقب بود با دو گل در وقت‌های تلف شده نیمه دوم، برابر برنتفورد ۲ بر یک به پیروزی رسید تا چهارمین برد این تیم ثبت شود.

ماتیاس ینسن در دقیقه ۲۶ ابتدا برنتفورد را یک بر صفر جلو انداخت اما در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه دوم اسکات مک‌تامینی گل مساوی منچستر را به ثمر رساند. مک تامینی در هفتمین دقیقه وقت‌های تلف شده گل دوم و برتری منچستر را به ثمر رساند تا این هافبک اسکاتلندی، ناجی تیمش شود.

منچستر با این برد ۱۲ امتیازی شد و در رده نهم قرار گرفت. برنت‌فورد هم ۷ امتیازی باقی ماند و در رده چهاردهم قرار گرفت. سامان قدوس هافبک ایرانی برنتفورد در دقیقه ۸۴ به جای یانس وارد بازی شد.

در دیگر دیدار همزمان چلسی در ادامه روند خوبش توانست برنلی را ۴ بر یک شکست دهد.

الدخیل(۴۳- گل به خودی)، کول پالمر(۵۹- پنالتی)، رحیم استرلینگ(۶۵) و نیکولاس جکسون(۷۵) برای چلسی گلزنی کردند و ویلسون اودوبرت در دقیقه ۱۵ تک گل برنلی را به ثمر رساند.

چلسی با این برد ۱۱ امتیازی شد و به رده دهم صعود کرد. برنلی هم با ۴ امتیاز در رده هجدهم باقی ماند.

در سایر بازی‌ها، فولام ۳ بر یک شفلیدیونایتد را شکست داد و اورتون سه بر صفر برابر بورنموث به برتری رسید.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس